Friday, Oct 1, 2021

صفحه نخست » مدافعان اسلام وارونه، پدری که دختر و پسرش را برای فروش گذاشت

soroosh_100221.jpgپدر افغان دختر و پسرش را به دلیل فقر به فروش گذاشت!

هادی سروش - قیمت فروش پسر ۲۲۴ و قیمت فروش دخترش ۱۱۴ دلار . فردی که با موبایل فیلم می گیرد به پدر کودک‌ها می‌گوید: بلند کن! طفل‌ها را نشان بده که من فیلم بگیرم، این را منتشر می‌کنم... پدر کودک میگوید: طفل‌ها را آوردم بفروشمشان! دیگر توان آب و نان دادن به آن‌ها را ندارم...‌

ای مسلمانان!‌ ای مردم! من هم از افغانستان هستم! من درد دارم! مجروح هستم! از دست طالبان فرار کردم، مجبورم، نمی‌توانم اولادهایم را نان بدهم....

پ.ن : گلی به جمال مدافعان طالبان و خصوصا دو شخصیت جناحی که تریبون دار یکی از جناح های سیاسی کشور هستند ؛
۱) حسین شریعتمداری:

«طالبان نیروی ملی است و‌ به نظر امام خمینی استناد می‌کند.»!
۲)علی‌اکبر رائفی‌پور:

«طالبان توسل را قبول دارند. شفاعت را قبول دارند. طالبان گوشت زیاد نمی‌خورند. یک سری سلوک معنوی دارند. این‌که می‌گویند طالبان شیعه می‌کشد مطلقا دروغ است.»!

شگفتا ...

تداعی فرمایید نامه ۵۳ نهج البلاغه را که حضرت امیرالمومنین (ع) فرمود : "دین اسیر دست اشرار بود و تمام تعاملاتشان به وفق هوای نفس شان بود ! /فَإِن هذا الدینَ قَدْ کَانَ أَسِیراً فِی أَیدِی الْأَشْرَارِ یعْمَلُ فِیهِ بِالْهَوی ... "

و از پیش بینی حضرت امیرالمومنین (ع) در مورد آینده اسلام خوف ناک باشیم که در خطبه ۱۰۷ نهج البلاغه فرمودند: «اسلام را چون پوستینی وارونه خواهند پوشید./لُبِسَ الإِسْلاَمُ لُبْسَ الْفَرْوِ مَقْلُوباً »

منِ طلبه ی ناچیز ، به حُکم اینکه لباس دین بر تن دارم ، موظف به روشنگری و گفتن بودم و آنچه باید گفت را با اشارات نهج البلاغه تقدیم داشتم تا در این روزگار "غریب" بیش از این شرمنده حضرت رسول الله (ص) ، و نیز شما مسلمین نباشم .



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy