Saturday, Oct 2, 2021

صفحه نخست » گفتگو با احمد باطبی پس از دیدار از اسرائیل

batabi_100321.jpgهمه جا محبت و دوستی بود و حساب مردم ایران را از حساب رژیم جدا می دانند

رادیو پیام اسرائیل - آقای احمد باطبی که بیست سال پیش پیراهن خونین یکی از تظاهرکنندگان دانشجویی را به سر دست گرفته بود و تصویر آن جهان را تکان داد، در گفتگوی تلویزیونی با آقای منشه امیر گفت که دیدار او از اسرائیل بسیار آموزنده بوده و او امیدوار است هر جوان ایرانی فرصت یابد از اسرائیل دیدن کند تا به چشم خود ببیند که تبلیغات زهرآگین حکومت ایران علیه این کشور تا چه حد نادرست بوده است.

آقای احمد باطبی که سه ماه پیش با یک هیات ایرانیان گروه موسوم به "پیمان کورش" از اسرائیل دیدن کرد، در مصاحبه ای که به طور مستقیم از شبکه جهانی "کانال یک" پخش شد، گفت که در سراسر اسرائیل همیشه با مردمانی روبرو شده که نسبت به ایرانیان ابراز محبت کرده اند و دوستی نشان داده اند. او از موردی سخن گفت که صاحبان یک رستوران کوچک وقتی فهمید که او ایرانی است، گفت که اسرائیلیان حساب مردم ایران را از حساب رژیمی که اسرائیل را به نابودی تهدید می کند جدا می دانند.

israel.jpgآقای باطبی به آقای امیر گفت که در دیدار از اسرائیل، هنگامی که به خط مرزی با لبنان رسیدند، پرچم شیروخورشید ایران را به دست گرفت و آن را به سوی لبنان به اهتزاز درآورد تا ماموران رژیم ایران در جنوب لبنان به چشم خود ببینند که ایرانیان از رژیمی که شیعیان لبنان را علیه اسرائیل وسیله قرار می دهد، نفرت دارند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy