Sunday, Oct 3, 2021

صفحه نخست » نمونه ای درخشان و والا از رسانه چی های حکومت اسلامی!؛ ف. م. سخن

F24AECCE-B21B-4843-96DE-CCB30E60DDC1.jpegیادش بخیر! در زمان پادشاه فقید، اهل رسانه ی ما کسانی بودند مانند مصطفی مصباح زاده ی کیهان و عباس مسعودی اطلاعات و قطبی و کامبیز محمودی و ایرج گرگین تلویزیون ملی ایران...

کسانی که نام شان تا ابد در فرهنگ ایران زنده خواهد بود و سال ها از فرآورده های رسانه ای و فکری آن ها یاد خواهد شد.

جمهوری اسلامی، رسانه ها را نیز مانند هر چیز دیگر به حد فاحشه خانه های جمشید و قلعه تنزل داده و این را در تاریخ ۴۲ ساله ی این حکومت نکبت به عیان و به کرات مشاهده کرده ایم.

وقتی داداش رفسنجانی و علی لاریجانی و مرحوم دکتر آکسفورد جناب کردان متجاوز به ناموس مردم در دوران پیش از انقلاب روسای تلویزیون ایران باشند و امثال حسین شریعتمداری بازجو و دار و دسته سپاه آدمکش پاسداران، روزنامه ها و خبرگزاری های ایران را در اختیار داشته باشند معلوم است جوجه رسانه چی های امنیتی چه تیپ آدم ها و «فضلایی» خواهند بود!

کلاب هاوس اما، باعث شده تا این گند و فاضلاب از داخل لوله های کج و معوج و عفن جمهوری اسلامی بالا بزند و نمونه های جالبی در این عرصه به ایرانیان عرضه کند.

من تلاش خواهم کرد، در نوبت های مختلف و در طول زمان، یکی یکی این عوامل رسانه ای و امنیتی حکومت را معرفی کنم تا این معرفی ها جایی در تاریخ فرهنگ کشورمان ثبت شود تا آیندگان بدانند ما با چه موجودات پلیدی -حتی در عرصه رسانه- رو به رو بوده ایم.

پیشاپیش از کلماتی که این موجودات در زمان اظهار وجودشان به کار می برند و من ناچار به باز نشر آن ها هستم از خوانندگان محترم گویا نیوز عذرخواهی می کنم.

یکی از دانشمندان رسانه ای جمهوری اسلامی آقایی ست به نام اسماعیل کریمیان که طبق پروفایل کلاب هاوس، خودشان و افتخارات رسانه ای و شغلی شان را این گونه معرفی می کنند:
-روزنامه نگار
-مدیر مسوول مجله و پایگاه خبری «اقتصاد کشور»
-مدیر مسوول روزنامه سراسری «کیمیای ایران»
-دکتری روابط بین الملل
-مدیرعامل اتاق تشریفات ایران
-مدیر عامل اتاق تبلیغات ایران
-مدرس دانشگاه
-دو دهه فعالیت در دپارتمان روابط عمومی
-مشاور رسانه ای هلدینگ گردشگری آراد

5E2874B7-D69D-4021-BE45-7A70E56D21E9.jpeg

خب. لابد شخصیتی با چنین مقامات برجسته و مشاغل ناب در نظر شما یک غول رسانه ای جلوه می کند. البته ایشان غول است، ولی از آن غول های بی شاخ و دم که یک فقره نظر ایشان در باره ی من -یعنی ف. م. سخن- بدون این که من کلمه ای با ایشان صحبت کرده باشم و حرفی در باره ایشان زده باشم از این قرار است:

3C8A0603-0E10-4826-9BCA-0EA5EF3431F1.jpeg

گمان نمی کنم نیازی به تفسیر سخنان مشعشع ایشان باشد!

فقط ذکر این نکته را ضروری می دانم که اولا ببینید رسانه چی های ما در دوران حاضر چه کسانی هستند، و ثانیا ببینید در زندان های ایران، اهل رسانه زندانی ما در چنگال چه موجوداتی در حال دست و پا زدن اند! :)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy