Wednesday, Oct 13, 2021

صفحه نخست » جناب مصداقی! کانال کوچه و سرانه وابسته به سازمان امنیت اسپانیا هستند!؛ ف. م. سخن

D49FE285-A15C-4924-AE1E-70E92D9111A0.pngواقعا مشکوک است! خانم کوچه! آقای سرانه! اسم ات را بگو دیگر! بگو از کجایی و از که بودجه می گیری؟!

آقای ایرج مصداقی که دوست دارد ته و توی همه چیز را در آورد حسابی عصبانی ست که شما ها را نمی شناسد.

او می تواند با رسانه های جریان اصلی (!) مصاحبه کند چون ته و توی آن ها را در آورده و مثلا می داند که بودجه ی فلان رسانه از کدام بانک به کدام بانک واریز می شود، و می داند شیخ تنبان عرب و میستر جیمز جی ریپورتر کی ها هستند و بابا ننه شان کیست!

ما هم اینجا انگشت به دهان نشسته ایم جناب مصداقی به ما بگوید به چی گوش کنیم به چی نگاه کنیم و اصولا برای خبر گیری از ایشان اجازه بگیریم.

من البته می دانم که خانم کوچه و آقای سرانه وابسته به دستگاه امنیتی اسپانیا هستند چرا که نفس شان از جای گرم و کنار دریای مدیترانه و جزیره مایورکا در می آید! آن ها می خواهند خط اسپانیا را در انتخابات ایران جاری کنند.

البته اسپانیا کور خوانده است که بتواند ما را گول بزند! ما بچه صغیر ها که ولی هایی مثل خامنه ای و مصداقی داریم، هرگز گول نمی خوریم! حتی شما خانم کوچه و جناب سرانه اگر بگویید که بودجه تان را از که می گیرید، باز ما در این وضعیت بی رسانه ای به شما ها گوش خواهیم داد، تا زمانی که حرف مردم را بزنید و این را مطمئن باشید که قدمی در خبر رسانی کج بگذارید، مثل صدای امریکا که با کله از اوج به حضیض سقوط کرد، شما را هم می «سقوطانیم»! :)

ضمنا خدا را شکر که شما دو رسانه، تصویری نیستید چون یکی از رسانه هایی که آقای مصداقی خوب آن را می شناسد و با آن مصاحبه می کند، با تصویر، جاهایی برجسته از مدیر خود را نشان می دهد که مسلمان نشنود کافر نبیند!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy