Thursday, Oct 14, 2021

صفحه نخست » رئیسی: پیام بنای تخت جمشید این است که سرنوشت ظالمان را ببینید

wire_101421.jpgایران وایر - ابراهیم رئیسی، رییس دولت سیزدهم در ایران از بنای تاریخی تخت جمشید دیدار کرد و ضمن اشاره به جنبه‌های هنری آن گفت: «پیام دیگر بنای تخت جمشید خطاب به ستمگران است که ببینند سرنوشت کسانی که به مردم ظلم می‌کنند، چیست»

ابراهیم رئیسی پنج‌شنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ در ادامه سفر یک روزه خود به استان فارس علاوه بر تخت جمشید بصورت «سرزده» به شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز نیز رفت و از کارخانه تعطیل آزمایش بازدید کرد.

کارخانه آزمایش یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران در جریان حمایت از سرمایه‌گذاران خصوصی و در موج خصوصی‌سازی‌ کارخانه‌ها در ابتدای دهه ۸۰ به بخش خصوصی واگذار شد اما به دلیل سوءمدیریت کارخانه و فقدان نظارت‌های کافی دولتی، تعطیل شد.

رییس دولت سیزدهم علاوه بر این در کارخانه کاغذسازی زاگرس زرقان ‌حاضر شد و ضمن بازدید از بخش های مختلف کارخانه درحال ساخت کاغذسازی زاگرس زرقان، ‌مشکلات این کارخانه را بررسی و دستور حل مشکلات را صادر کرد.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

او علاوه بر این غزلیات حافظ را « پیام توحید و خداباوری» توصیف کرد گفت: «دیوان او که ایرانیان آن را در کنار قرآن کریم بر طاقچه‌های خود دارند، پر از حکمت است.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy