Saturday, Oct 16, 2021

صفحه نخست » فیلم: ببینید مردم دبی برای احمدی نژاد چه می کنند!

بی بی سی - محمود احمدی‌نژاد به همراه همسرش و چند همراه به نمایشگاه اکسپوی دوبی سفر کرده است. این سفر از ابتدا با حاشیه‌هایی همراه بوده است. منتشر شدن عکسهای آقای احمدی‌نژاد در فرودگاه به سمت دوبی آغازگر بحثی در مورد عدم ممنوع‌الخروجی‌ او از ایران.



بسیاری از کاربران با مقایسه روسای جمهور ایران به وضعیت چگونگی سفر کردن آنها پرداختند. برخی ابراهیم رئیسی را مثال زدند که سفرهای اخیرش را به چند کشور لغو کرده است.

برخی از کاربران سوالی را مطرح کرده‌اند که، محمد احمدی‌نژاد با این سفر و عکسهای یادگاری به دنبال چیست؟

کانال تلگرام دولت بهار متعلق به محمود احمدی‌نژاد خبرهای این سفر را همراه با عکس و ویدیو منتشر کرده است.

در مطالب اخیری که منتشر شده است دو‌ موضوع واکنش برانگیز شد: یکی عکس گرفتن زنان ایرانی بدون حجاب با محمود احمدی‌نژاد

و خبر دیگر حضور و بازدید آقای احمدی‌نژاد در غرفه اسرائیل این خبر را یکی از اکانت‌های توییتر دولت اسرائیل همراه با عکسی منتشر کرد. که تلگرام دولت بهار این خبر را تکذیب کرد و بازی باند‌های امنیتی نامید که از استقبال مردم از او شوکه شده‌اند.

منتقدان تندروی آقای احمدی‌نژاد با منتشر شدن عکسها و ویدیوهای بیشتر این سفر از هشتگ جریان انحرافی برای او دوباره استفاده کرده‌اند.

این نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دوبی است که به دلیل همه گیری کرونا عقب افتاده بود. سازمان دهندگان این نمایشگاه می گویند این بزرگترین گردهمایی جهانی از زمان شروع همه گیری خواهد بود.

بیش از ۱۹۰ کشور جلوه هایی از فرهنگ و نوآوری های خود را در تالارهایی با معماری چشمگیر در محوطه ای به وسعت ۴۳۸ هکتار نمایش می دهند.

تخمین زده می شود که دولت دوبی ۷ میلیارد دلار برای این رویداد خرج کرده باشد. این نمایشگاه اصلا قرار بود در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۰ شروع به کار کند.

دوبی امیدوار است با جذب ۲۵ میلیون بازدیدکننده طی شش ماه آینده به این نمایشگاه، به رونق بخش گردشگری و سرمایه گذاری امارات کمک کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy