Friday, Oct 22, 2021

صفحه نخست » مادری در پی اعدام هم‌زمان دو فرزندش سکته کرد و جان‌ باخت

exc_102121.jpgایران وایر - پایگاه خبری «هه‌نگاو» از مرگ زنی از اهالی شهرستان رامهرمز پس از اجرای حکم اعدام هم‌زمان دو فرزندش خبر داد و نوشت این مادر دچار سکته شده و جان‌باخته است.

بنابراین گزارش، این اتفاق به درگیری میان مردم و نیروهای امنیتی منجر شده است و تاکنون چند شهروند در این رابطه بازداشت شده‌اند.

سحرگاه روز سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰، حکم اعدام دو برادر اهل رامهرمز به نام‌های «علی‌محمد محمدی» ۴۵ ساله و «اسلام محمدی» ۳۸ ساله در زندان «سپیدار» شهر اهواز به اجرا در آمد.

هه‌نگاو به نقل از یک منبع آگاه نوشته است: «پس از اجرای حکم اعدام این دو برادر، مادر آن‌ها نیز دچار سکته قلبی شده و پس از انتقال به مرکز درمانی، جان باخته است.»

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

این دو برادر همراه با چندین تن دیگر از ساکنان رامهرمز در یک نزاع و درگیری دسته‌جمعی که خرداد ۱۳۹۴ در روستای «پتک جلالی» میان دو طایقه «محمدی» و «محمد موسایی» رخ داد، بازداشت شده بودند.

در این نزاع، دست‌کم ۲۳ نفر کشته شدند که به گفته شاهدان و ساکنان روستا، اغلب آن‌ها بر اثر‌ شلیک مستقیم گلوله از سوی نیروهای امنیتی جان خود را از دست داده‌اند.

یکی از اهالی روستا در همان دوران درگیری، ویدیویی از این درگیری‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. به نظر می‌رسد اکنون قوه قضاییه قصد دارد با اعدام چند شهروند که اتهامات آن‌ها اثبات نشده‌اند، نیروهای امنیتی را در این ماجرا تبرئه کند.

بنابرگزارش منتشر شده در پایگاه خبری هه‌نگاو، «علی‌رضا قاسمی‌نژاد»، دادستان رامهرز مسوول مستقیم اجرای حکم اعدام این دو برادر بوده و طی روزهای دیگر قرار است حکم اعدام هشت نفر دیگر اجرا شود.

پس از اجرای حکم اعدام، این دو برادر با نیروهای امنیتی درگیر شده و دست‌کم پنج نفر زخمی و ده‌ها نفر نیز بازداشت شده‌اند. اینترنت رامهرمز قطع شده و شهر به طور کامل در حال امنیتی شدن است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy