Sunday, Oct 24, 2021

صفحه نخست » تنش در اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران

tanesh_102421.jpgاستاندارد نبودن اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران، انتقاد رئیس سازمان سینمایی را در پی داشت

فارس - امشب و در اختتامیه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران که در بازار بزرگ ایران برگزار می‌شد، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی پس از چند بار حضور پیاپی مدیران ایران‌مال در جایگاه و تبلیغ گسترده این مجموعه، نسبت به فضای حاکم بر اختتامیه انتقاد کرد.

وی افزود: به مجموعه ایران‌مال پیشنهاد می‌کنم برای خودشان یک جشنواره جداگانه برگزار کنند و از مدیرعامل انجمن سینمای جوانان می‌خواهم حرمت، وجاهت و استقلال جشنواره و صمیمت اجتناب‌ناپذیر آن را که با حضور جوانان فیلمساز و آینده‌سازان سینما شکل می گیرد حفظ کنند.

خزاعی پس از انتقاد مراسم را ترک کرد.

رییس سازمان سینمایی پس از چند بار حضور پیاپی مدیران مجموعه ایران مال در جایگاه و سن و تبلیغ گسترده از مجموعه ایرانمال نسبت به فضای حاکم بر اختتامیه انتقاد کرد و افزود: به مجموعه ایرانمال پیشنهاد می کنم برای خودشان یک جشنواره جداگانه برگزار کنند.

خزاعی گفت: همپنین از مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر جشنواره می خواهم حرمت، وجاهت ‌و استقلال جشنواره و صمیمت اجتناب ناپذیر آن را که با حضور جوانان فیلمساز و آینده سازان سینما شکل می‌گیرد حفظ کنند.

وی در اعتراض به استاندارد نبودن مراسم و حضور آدم های نامربوط و بی ربط با حوزه فرهنگ و سینما و تبلیغ اشرافی گری و فضای به دور از سادگی پس از انتقاد شدید مراسم را ترک کرد.

مراسم اختتامیه در شرایطی برگزار شد که جای خالی فیلمسازان جوان و هنرمندان سینمای جوان و اصحاب رسانه مشهود بود.

به گزارش ایرنا، سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سیدصادق موسوی ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) در مجموعه ایران مال برگزار و شامگاه یکشنبه ۲ مهر ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy