Monday, Oct 25, 2021

صفحه نخست » بیانیه جنجالی فرد چک زننده به استاندار سپاهی

sili_102621.jpgسرهنگ پاسدار جعفر علیزاده در بیانیه تندی، علت سیلی زدن به استاندار آذربایجان شرقی را اعلام کرد

در بخشی از ابن بیانیه آمده است: «به استحضار می‌رسانم که این بسیجی حقیر سرهنگ پاسدار جعفر علیزاده سرباز جان بر کف قرآن و ولایت هستم که اقدام به نواختن یک سیلی حقانی در رخسار استاندار آذربایجان شرقی در مراسم معارفه وی کردم. حال بنا بر وظیفه شرعی و ولایی خود دلایل اتخاذ این تصمیم را به محضر مبارک آقا امام زمان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی و ملت شریف و شهیدپرور ایران می‌رسانم و از او می خواهم تا نسبت به اقدام من ابداً اعلام رضایت و بخشش نکند بلکه با طرح شکایت بر علیه این بنده کمینه الله در محاکمه‌ای علنی این فرصت را مهیا سازد تا دلایل و مدارک مربوطه خود از این تصمیم ولایی و انقلابی ام را به سمع دادگاه و امت اسلام برسانم.

مظلوم‌نمایی و اعلام بخشش او نسبت به بنده از سر خوف و وحشت وی از ارائه مدارک مستند و رسوایی او است.

اولا ایشان که هم‌دوره این حقیر در سپاه عاشورای تبریز است باید در دادگاه توضیح دهد با حقوق سربازی در حالی که تا سال ۱۳۷۶ با بنده در خانه‌های محقر سازمانی سپاه اجاره‌نشین بود، چگونه توانسته است کاخ پر جلال و لاکچری برای خود برپا کند و فرزندان را برای تحصیل به خارج بفرستد؟

او همچنین در این بیانیه اتهامات سنگین اقتصادی به همسر استاندار آذربایجان شرقی وارد کرده و از خرید ملک در استانبول و آنکارا سخن گفته است‌.

در پایان بیانیه او آمده است: این سرباز که مفتخر به جانبازی در راه اسلام است تنها و تنها به دلیل مظلومیت مقام معظم رهبری این سیلی را به صورت آتش‌به‌اختیار به‌جای معظم له بر صورت خرم نواختم تا او و امثال وی بدانند دیگر نام مقدس ولایت فقیه را بر زبان نیاورند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy