Wednesday, Oct 27, 2021

صفحه نخست » "هکرهای ایرانی" اطلاعات شخصی و محرمانه صدها سرباز ارتش اسرائیلی را منتشر کردند

isr_102721.jpgدویچه وله - شماره تلفن، آدرس ایمیل، مشخصات پرسنلی، و همچنین اطلاعاتی درباره وضعیت روحی و اوضاع مالی صدها سرباز اسرائیلی هک شده است. رسانه‌های اسرائیل مدعی شده‌اند که این حمله سایبری توسط هکرهای ایرانی صورت گرفته است.

روزنامه اسرائیلی "وای‌نت" با انتشار گزارشی از هک شدن اطلاعات شخصی صدها سرباز اسرائیلی خبر داده است. عکسی از بنی گانتس توسط گروه هکری به نام "Moses Staff" روز دوشنبه با یک پیام تهدیدآمیز منتشر شده است.

در این پیام آمده است: «ما از هر تصمیمی که شما اتخاذ می‌کنید، مطلع هستیم و می‌توانیم از همان نقطه‌ای به شما حمله کنیم که کمترین احتمال را می‌دهید. ما به اسناد محرمانه وزارت دفاع دسترسی داریم، به نقشه‌های عملیات نظامی و همچنین اطلاعات مربوط به آرایش نظامی شما. ما اسناد این جنایات شما را در اختیار همه دنیا قرار می‌دهیم.»

گفته می‌شود که این گروه هکری اطلاعات هک شده سربازان اسرائیلی را در برخی از گروه‌های تلگرامی و همچنین در "دارک‌نت" منتشر کرده است.

انتشار اطلاعات محرمانه

برخی از فایل‌های هک شده سربازان اسرائیلی شامل اطلاعات مربوط به یگان‌های آن‌ها، همراه با نام، رتبه نظامی، نوع وظیفه و همچنین نامه‌نگاری‌های آنان با یگان‌هایشان بوده است.

👈مطالب بیشتر در سایت دویچه وله

از سوی دیگر گفته می‌شود که نام و اطلاعات هزاران نوجوان اسرائیلی که دوره‌های آموزش مقدماتی ارتش این کشور را سپری می‌کنند، نیز هک شده است.

سایت "وای‌نت" در ادامه نوشته است که این اطلاعات به موازات نام‌، آدرس، شمار تلفن شامل اطلاعات حساس شخصی همچون اطلاعات مربوط به اوضاع روحی و یا سطح درآمد و موقعیت اجتماعی این سربازان و خانواده‌هایشان بوده است.

از سوی دیگر، هکرها ضمن سرقت اطلاعات شخصی این سربازان پیام‌های تهدیدآمیزی همچون "پایان کار شما نزدیک است" نیز برای آن‌ها ارسال کرده‌اند.

رسانه‌های اسرائیل ضمن بازتاب دادن این خبر، جدول‌های هک شده اطلاعات سربازان را نیز منتشر کرده و مدعی شده‌اند که این حمله سایبری توسط "هکرهای ایرانی" صورت گرفته است.

این حمله هکری از نظر شکل به حمله سال ۲۰۲۰ به شرکت بیمه "شیربیت" شباهت دارد. یگانه تفاوت این حمله، پیام‌های تند و تهدیدآمیزی است که این گروه هکری پست کرده است.

از جمله در یکی از این پیام‌ها چنین آمده است: «ما به مبارزه خود برای فاش کردن جنایات پنهان شما ادامه می‌دهیم. پایان کار شما نزدیک است.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy