Sunday, Oct 31, 2021

صفحه نخست » حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه به کرونا مبتلا شد

abdolahian2.jpgدویچه وله - حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران به کرونا مبتلا شد. او در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم نتیجه آزمایش کرونای حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در روز دوشنبه ۱۰ آبان (اول نوامبر) مثبت اعلام شده است.

سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه، با اعلام این خبر گفت که حسین امیر عبداللهیان در قرنطینه در حال انجام کارهای روزانه خود است.

به گزارش ایسنا سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسشی در باره علل تغییر برنامه‌های دیدار حسین امیر عبداللهیان به خبرنگاران گفت : «حال عمومی وزیر امور خارجه خوب است و از قرنطینه در حال انجام کارهای روزنامه است.»

خطیب‌زاده با تایید بر این که روند دیدارهای وزیر امورخارجه تغییر کرده است یادآور شد که دستور پزشک مبنی بر ضرورت در قرنطینه بودن او است.

👈مطالب بیشتر در سایت دویچه وله

وی تاکید کرد: حال عمومی او خوب است و از قرنطینه در حال انجام کارهای روزانه است.

آمار مبتلایان به کرونا

طبق اعلام وزارت بهداشت تا ظهر دوشنبه (۱۰ آبان ۱۴۰۰) تعداد پنج میلیون و ۹۳۴ هزار و ۴۹۵ نفر در ایران به طور قطعی به کرونا مبتلا شده‌اند. در مجموع تا این روز ۱۲۶ هزار و ۴۵۶ نفر به دلیل این ویروس جان خود را از دست داده اند. پنج میلیون و ۵۲۱ هزار و ۹۳۱ نفر نیز در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند.

بر اساس آمارهای وزارت بهداشت طی ۱۰ روز گذشته (از اول تا ۱۰ آبان) به طور متوسط هر ساعت ۳۷۵ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا و ۶ نفر قربانی این ویروس شده‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy