Thursday, Nov 4, 2021

صفحه نخست » تایمز: دولت بریتانیا بیش از ۱۰۰ هزار پوند به دفتر خامنه‌ای در لندن کمک کرد

arab4.jpgالعربیه - روزنامه «تایمز»، گزارش داد که «مرکز اسلامی انگلیس» در لندن، وابسته به دفتر علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی از دولت بریتانیا بیش از 100 هزار پوند برای جبران خسارات ناشی از همه‌گیری کرونا دریافت کرده است.

به گزارش «تایمز»، پنج‌شنبه، 4 نوامبر، داده‌های رسمی ارائه شده در ماه اکتبر سال جاری نشان می‌دهد که این مرکز، بیش از 109 هزار و 476 پوند در قالب کمک‌هایی که به شرکت‌ها و موسسات برای جبران خسارات ناشی از کرونا و حفظ مشاغل پرداخت می‌شود، دریافت کرده است.

بر اساس اطلاعاتی که از این مرکز در کمیسیون خیریه‌های بریتانیا ثبت شده، «مرکز اسلامی انگلیس» سال گذشته 31 هزار پوند با فروش کتاب و کاست، اجاره دادن سالن اجتماعات، خواندن خطبه عقد، دریافت پول از بیمه و دیگر فعالیت‌ها کسب کرده است.

این گزارش تاکید کرده که مبلغ فوق‌‌الذکر با وجود اختلاف‌های قدیمی دو کشور از جیب مالیات‌دهندگان بریتانیایی پرداخت شده است.

این مركز که تحت عنوان دفتر خامنه‌ای شناخته می‌شود، مراسم مذهبی مختلفی برای شیعیان بریتانیا برگزار می‌کند.

هاشم موسوی به عنوان نماینده رهبر جمهوری اسلامی در این مرکز مشغول به کار است.

داده‌های کمیسیون خیریه‌های بریتانیا همچنین نشان می‌دهد این مرکز 20 کارمند رسمی، سه متولی و 25 نیروی داوطلب دارد.

ارزش دارایی‌های «مرکز اسلامی انگلیس» نزدیک به چهار میلیون و 200 هزار پوند برآورد شده است. این مرکز درباره منبع درآمد خود اعلام کرده که بخش اعظم آن را از «کمک‌های خیریه و اعانه» به دست آورده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy