Tuesday, Nov 9, 2021

صفحه نخست » دو عضو تیم ملی پرورش اندام پناهنده شده‌اند

asylum_110921.jpgصدای آمریکا - امیر غلامزادگان و علیرضا پیری، دو ورزشکاری که در فیتنس اسپورت و فیتنس چلنج در مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان در اسپانیا حضور داشتند، به همراه دیگر اعضای تیم‌ ملی به ایران بازنگشته‌اند. رسانه‌های ایران اکنون از پناهنده شدن این دو‌ نفر خبر می‌دهند.

علیرضا پیری در رده طلایی مسابقات انفرادی فیتنس چلنج قهرمانی جهان با کسب ۳۱۲ امتیاز پس از ورزشکار فرانسه به مدال نقره دست یافت. علیرضا پیری در بخش دوبل فیتنس چلنج در رده طلایی نیز به همراه حسین رحیمی با ۴۱۲ امتیاز نایب قهرمان جهان شد.

امیر غلامزادگان، که عنوان ‌قهرمانی جهان را در کارنامه دارد، در این دوره تنها نماینده ایران در بخش فیتنس آکروباتیک بود و در نهایت به عنوانی بهتر از پنجمی نرسید.

علیرضا پیری نیارق، متولد ۱۳۷۶ در تهران، پیش از عضویت در تیم‌ ملی فیتنس چلنج ایران، در کشتی آزاد به مقام سوم ‌کشوری و سوم رقابت‌های قهرمانی ‌نیروهای مسلح رسیده بود.

امیر غلامزادگان در سال ۲۰۱۲ عضو ‌تیم‌ ملی ژیمناستیک هنری ایران در رقابتهای تایلند بود و در تیر ماه امسال در مسابقات جهانی فیتنس اسپورت، که آن هم به میزبانی اسپانیا برگزار شده بود، در دسته به اضافه ۱۷۵ سانتیمتر به عنوان قهرمانی جهان رسید.

تیم ملی پرورش اندام ایران در هفتادوپنجمین دوره ر قابت‌های قهرمانی جهان، در مجموع رشته های بادی بیلدینگ، فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار و‌فیتنس به ۱۰ مدال طلا، ۷ نقره و ۵ نشان برنز رسید و‌ عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

طبق گزارش رسانه های ایران، هنگامی که کاروان پرورش اندام ایران هتل دن آنخل شهر سانتاسوسانا را به مقصد فرودگاه بارسلون ترک میکند، متوجه غیبت پیری و غلام‌زادگان می شود. فدراسیون پرورش اندام ایران هنوز به خبر پناهندگی دو ورزشکار اعزامی ایران به رقابتهای جهانی اسپانیا واکنشی نشان نداده است.

در سال‌های اخیر تعداد ورزشکاران ایرانی پناهنده به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy