Saturday, Nov 20, 2021

صفحه نخست » رقص گوهر خیراندیش برنامه زنده را بهم ریخت و پخش آن متوقف شد

gohar_112121.jpgشب گذشته در مراسم بیست و یکمین جشن حافظ گوهر خیراندیشکه برای اهدای جوایز به سن آمده بود با صحبت هایش باعث شد پخش زنده این جشن که از آپارات در جریان بود دچار وقفه شود.

خانم خیراندیش حرف هایی در این مراسم زد که باعث قطع شدن پخش زنده این مراسم شد.

گوهر خیراندیش هنگام اعلام برنده بهترین بازیگر نقش اول زن سریال کمدی روی صحنه آمد که از رقص در عروسی دخترش گفت.

گوهر خیراندیش که به همراه دخترش (آزاده اسماعیل‌خانی)، برای اهدای جایزه روی صحنه این جشن سینمایی رفته بود، در سخنانی با اشاره به حضورش در سریال «زیرخاکی» گفت: «خودم تو «زیرخاکی» خیلی قشنگ بازی کردم؛ چون نقش یک پیرزنِ باحالِ شیرازی را گرفتم و خودم هم آن را نوشتم و کارگردان هم خیلی خوشش آمد.»

این بازیگر در ادامه، با اشاره به فیلم منتشر شده از او در جشن عروسی دخترش گفت: «ولی نزدیک بود نگذارند این سریال پخش شود، چون می‌گفتند من در عروسی دخترم رقصیده‌ام. خب باید چکار می‌کردم؟»

او ادامه داد: «فکر می‌کردم در شادی دخترم باید برقصم، نمی‌دانستم باید گریه کنم. فکر می‌کردم قانون عروسی این است که باید برقصم که گویا اشتباه بوده است. برای همین توجیه شدم که دیگر غلط بکنم برقصم. از این به بعد هم از هیچ قانونی سرپیچی نمی‌کنم و مطیع هستم.»

گوهر خیراندیش در پایان گفت: «فقط نمی‌دانم چرا نرفتند کسی را که فیلم را پخش کرده است، بگیرند، چون یک مهمانی خصوصی بود و نباید فیلمش پخش می‌شد.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy