Monday, Nov 22, 2021

صفحه نخست » "بهروز افخمی و کامران تفتی، مرزهای جیره خواری"

حمله بهروز افخمی به فرهادی در صداوسیما + آرزوی کامران تفتی برای بازی در نقش شهید نواب صفوی

kooche_112221.jpgبهروز افخمی، کارگردان سینما در برنامه جهان آرا در شبکه افق گفت: فرهادی در فروشنده، به شکل تصنعی و سرهم بندی شده، می‌خواهد مخاطب را به جایی برساند که فکر کند قضاوتش اشتباه بوده. نامه فرهادی را که خواندم، دیدم در وضعیت سختی گیر افتاده چون او سیاستمدار است و سعی کرده هیچ کس را با خودش دشمن نکند، البته الان هم گفته از همه‌تان بیزارم. سیاه‌نمایی فیلم‌های مورد پسند جشنواره‌های خارجی، صرفا معطوف به جمهوری اسلامی نیست بلکه ایران و ایرانی بودن مورد کینه آنهاست.

***

به گزارش ایلنا، کامران تفتی بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه «احوالپرسی» مقابل مسعود روشن‌پژوه نشست و در جریان پرسش و پاسخ‌ها پس از مشاهده عکسی از شهید نواب صفوی از ارادت خود به این شخصیت برجسته صحبت کرد و افزود: سه کاراکتر در تاریخ این مرز و بوم وجود دارند که من دوست دارم نقش‌شان را بازی کنم و شهید نواب صفوی یکی از آن‌هاست. ایشان کسی‌ست که پای آرمانش ایستادگی کرد، ولو به قیمت از دست دادن جان خود؛ از همین رو همیشه مرور زندگینامه‌اش برایم جالب بوده است. از جمیع سینماگران درخواست می‌کنم یک نفر فیلم زندگی ایشان را بسازد تا من نقش‌شان را بازی کنم.

در بخش دیگری از این گفتگو، به اجرای کامران تفتی در یک برنامه دیگر در شبکه نسیم با موضوع ازدواج اشاره شد و تجرد او مورد سوال قرار گرفت و این بازیگر-مجری توضیح داد: قرار بود در آخرین قسمت برنامه «وقتشه» عقد من و نامزد سابقم را برگزار کنیم، اما در آخرین مراحل داستان عوض شد و این ازدواج به انجام نرسید! همه چیز نه پنجاه پنجاه، بلکه ۱۰ به ۹۰ بود و به هر حال مصلحت اینطور بود که زندگی ما اینگونه رقم بخورد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy