Monday, Dec 6, 2021

صفحه نخست » پاسخ کوبنده منشه امیر به روزنامه نگار اصلاح طلب جمهوری اسلامی در برنامه تلویزیونی

manshaAmir_120621.jpgاگر همه پرسی برای فلسطینیان خوب است، اول در ایران اجرا کنید

رادیو پیام اسرائیل - منشه امیر در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: اصلا پرسش در این نیست که آیا اسرائیل خواهد توانست جلوی یک توافق احتمالی بین ایران و ایالات متحده را در مورد برجام بگیرد، زیرا اسرائیل با شدیدترین خطر امنیتی روبرو می باشد و اگر رژیم ایران به بمب هسته ای برسد، موجودیت اسرائیل به شدت به خطر خواهد افتاد و از این رو، حتی اگر جنبه خودکشی هم داشته باشد، اسرائیل ناچار خواهد بود تا آن جا که در توان دارد، از موجودیت خود دفاع کند.

او گفت که رژیم ایران علنا از نابودی اسرائیل سخن می گوید و قصد جدی دارد و باید با آن مقابله کرد.

در برنامه خبری تیتر اول، که شب گذشته (یکشنبه) از تلویزیون "ایران اینترنشنال" پخش شد، روزنامه نگاری از مشهد به نام محمد صادق جوادی حصار در پاسخ به سخنان آقای امیر ادعا کرد که حکومت ایران هرگز اسرائیل را به نابودی تهدید نکرده، بلکه خواستار انجام یک همه پرسی بین یهودیان و فلسطینیان شده است.

آقای امیر در پاسخ گفت: خیلی سپاسگزارم که شما علی خامنه ای را از مقام رهبری حکومت اسلامی ایران عزل می کنید زیرا خود او بود که گفت اسرائیل تا ۲۵ سال دیگر نابود خواهد شد و روی موشک خود نوشتند که این موشک به هدف انهدام اسرائیل است.

آقای امیر در پاسخ به این پیشنهاد که یک همه پرسی انجام گیرد، گفت که دست روزنامه نگار مشهدی را می بوسد که پیشنهاد برگزاری رفراندوم کرده است: این رفراندوم باید در ایران صورت گیرد، در کشوری که اعتراض به موجودیت این رژیم هر روز قوی تر شنیده می شود و رژیمی که معترضین به کمبود آب در اصفهان را هدف گلوله های سربی قرار می دهد و کارگران اعتصابی را آزار می دهد و به سرکوب معلمان و بازنشستگان می پردازد.

در پاسخ به ادعای این روزنامه نگار حکومتی، که از: مظالم اسرائیل علیه فلسطینیان" سخن گفت، آقای امیر اظهار داشت که اعراب ساکن اسرائیل از تساوی حقوق تقریبا کامل برخوردار هستند ولی فلسطینیان در کرانه باختری و غزه به ترور علیه اسرائیل دست می زنند.

آقای امیر گفت ای کاش این تساوی حقوقی که اسرائیل برای اعراب شهوند خود قائل است مورد تقلید حکومت ایران قرار می گرفت که همه اقلیت های دینی و قومی و فرهنگی را آزار می دهد، آن ها را می کشد و یا به زندان می اندازد.

آقای امیر توضیح داد که سازمان های فلسطینی علیه مردم اسرائیل به آدم کشی دست می زنند که اسرائیل ناچار است از موجودیت خود دفاع کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy