Saturday, Dec 11, 2021

صفحه نخست » ۴۸ ساعت پیش از رویارویی با تیم ایران، چهار عضو تیم ملی هندبال زنان کامرون در والنسیا «مفقود» شدند

cameron_121221.jpgصدای آمریکا - در حالی که تیم ملی هندبال زنان ایران قرار است در آخرین دیدار خود در ۲۵مین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان روز دوشنبه ۲۲ آذر مقابل تیم ملی کامرون به میدان برود، چهار عضو این تیم محل اقامت خود را ترک کرده و در والنسیا مفقود شدند.

تیم هندبال زنان کامرون، که به عنوان تیم چهارم‌ گروه دوم برای کسب مکان ۲۵ تا ۳۲ مسابقات قهرمانی جهان در رقابت‌های موسوم به پرزیدنت کاپ به میدان می‌رود، هم‌گروه تیم ایران است و در هتل اسکورتل سورویا پالاس والنسیا، محل اقامت باقی تیم‌های حاضر در پرزیدنت کاپ ساکن است.

گفتنی است تیم اعزامی صدای آمریکا برای پوشش این رقابت‌ها نیز در همین هتل اقامت دارند.

طبق اعلام هیئت همراه تیم ملی هندبال کامرون، بازیکنان ملی‌پوش این تیم پس از دیدار پنجشنبه شب مقابل آنگولا دیگر دیده نشده‌اند.

به باور پلیس اسپانیا که تحقیقات درباره ناپدیدشدن این چهار نفر را آغاز کرده و‌ به گفته سخنگوی پلیس اسپانیا «به نظر می‌رسد که زنان به میل خود محل اقامت تیم را ترک کردند.»

براساس این گزارش، این چهار نفر تمام وسایل خود را از هتل بازیکنان با خود برده‌اند.

پیشتر نیز ورزشکاران کامرون، در رقابت‌های بین‌المللی همچون المپیک ۲۰۱۲ لندن با ترک محل اقامت کاروان ورزشی، تقاضای پناهندگی کرده بودند.

تیم‌های ملی هندبال زنان ایران و ‌کامرون دوشنبه ۲۲ آذر ساعت ۸ شب به وقت ایران در سومین دیدار خود در پرزیدنت کاپ‌ به مصاف هم می‌روند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy