Monday, Dec 13, 2021

صفحه نخست » دُروغی شاخدار و پُتکی دیگر علیه ساواک، عرفان قانعی فرد

sacak.jpg خبرگزاری ایرانشهر ـ برای وضعیت میرزاعلی واعظ زاده از نظر انسانی بسیار متاسفم!


اما۱.دروغ گفتن، حد و حسابی دارد. ایشان بویی از ساواک نبرده و در عمرش ساواکی هم نبوده!


۲. در لحظات آخر، دروغی بافته شده که جلوی دیپورت گرفته شود اما ناشیانه


۳. مطلقا، کسی هم از افراد ‎ساواک، وی را نمی شناسند! حتی یک مقام ساواکی نازنین در کانادا
‏۴.در کلیپ اینجا، میگویند این اقا مدعی شده که ۶ سال در ساواک کارکرده! اما ساواک، کارمند مقطعی نداشته که طول خدمتش فقط ۶ سال باشد. در ساواک کسی در سن ۴۲ سالگی هم استخدام نمی شد مگر منبع خاص.

با حساب ریاضی هم کم می آید، چون کل عمر ساواک ۸۰۰۰ روز نبوده [۲۱سال و ۹ ماه می شود ۷۶۶۵ روز]!


۵. ادعا شده که ایشان ۲۰ هزار پرونده زیر دستش بوده ، اگر زمان خدمت ایشان که ۶ سال بوده را حساب کنید می شود سالی ۳۳۳۳ پرونده را می بایستی بازبینی کرده باشد ،یعنی با احتساب جمعه ها و تعطیلات: روزی ۱۳ پرونده که بسیار مسخره است ، کارمند اداره ثبت احوال هم روزی ۱۳ شناسنامه صادر نمیکند!

۶. یک منبع خبری، پرونده ای در اختیار ندارد که بازبینی کند بلکه فقط خبری از پیش تعیین شده را از روی منبع کانادایی نقل می کنند!
‏۷. اما ۹۵٪ کسانی که میخواهند پناهنده شوند باید کیسی سیاسی داشته باشند و حتی بسیارانی در کشور های مختلف مدتها شغلشان نوشتن کیس بود و یکی از معتبر ترین کیس ها ،اشتغال در ساواک بود که شانس پذیرش پناهندگی بیشتر بود! این فرد، اول، کیس ساواک داده که قبول نشده و بعد پناهندگی اجتماعی داده ‏که باز هم رد شده! موقع خروج هم، این دروغ سرهم شده!
۸. ایشان ۱۸ سال بعد از حضور جمهوری اسلامی در ایران تازه به کانادا امده، همه حرفهایش به مسئولان کانادا دروغ بوده و وقتی با پناهنده های ساواک تطابق داده اند، اصلا این بابا کمترین اطلاعی از ساواک نداشته و فکر کرده دارد زرنگی میکند.
‏و با این کلک میتواند پناهندگی بگیرد.
باید بگویم که یک مقام نازنین ساواک در تورنتو است، قرار است تا فردا، مصاحبه اش با مخلص را در اختیار یک شبکه تلویزیونی قرار دهم، از وی و چند ساواکی مشهور هم پرسیدم.
در مصاحبه هم، حفظ ادب کردم اما
این‌حرفها به هیچ عنوان نافی میهن پرستی جناب واعظ زاده نیست و موید این نیست که این مرد شریف کوچکترین همیاری و همکاری در پروژه نمایش نوین لابی جمهوری اسلامی و حیاط خلوت اختلاس گران و جنایتکاران دارد . تنها یک خبر، نُقل محفل هیجانات پپسی کولایی در جامعه امروز ماست:
یک - ساواکی!!!! «۸۵ ساله ب جرم اعمال ضد حقوق بشری! توسط حقوق بشر کانادایی تحویل بشردوستان حکومت ایران شده»!
بدون کمترین روشنگری و توضیح : به زعم اعتراف پرونده، واعظ زاده از سال ۱۹۶۴ تا ۱۹۷۰ در سمت هایی بوده که توان دسترسی و یا ماموریتی بر پرونده ها نداشته!. کل این دسترسی و عملیات یعنی ۶ سال.
در ادعای مضحک مجموعه باصطلاح پلیسی کانادا، واعظ زاده به ۲۰ هزار ! پرونده رسیدگی کرده و از میان این رقم ، ۸ هزار! نفر را بنا بر روضه فرزندش، به شکنجه و ناعدالتی سپرده.
۶ سال = ۲ هزار و ۱۹۰ روز.
۲۰/۰۰۰ تقسیم بر ۲۱۹۰ = روزانه حدود ۱۰ پرونده.
۱۰ پرونده امنیتی ؛ کار ۱ نفر؟
در حوزه حساس امنیتی؛ فرضا در حوزه آب و فاضلاب؛ آیا یک نفر توان رسیدگی به این حجم از پرونده در روز را داشته؟
یک مدعی بی سواد وکالت هم مدعی سناریوی قربانی جدید، واعظ زاده است و قربانی معامله نهفته در این پرونده و اهداف آ« شده!
سازنده این غوغا، می داند ملت ایران ریاضیات بلد نیست!
التماس تفکر
با بسیاری از افراد ساواک، افتخار هم صحبتی داشتم.....ضبط کردم، کتاب نوشتم و ...افراد شاخص ساواک در اروپا و آمریکا و کانادا، حی و حاضرند
این خبر، چند درز امنیتی و اغراق بی ربط دارد.
دروغ ساختن هم کمی استعداد می‌خواهد.
یک شخص باورمند به تروریسم اسلامی یا مارکسیسم اسلامی دربلوای۵۷ این خبر را علیه او ساخته.
با افراد شاخص ساواک در کانادا و آمریکا و اروپا حرف زدم، ;کسی وی را نمی شناسد حتی به احتمال ضعیف یک مخبر یا منبع هم نبوده!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy