Sunday, Dec 19, 2021

صفحه نخست » شکایت "جنسی" طلاب قم از بازیگران زن سینمای ایران

tolab_121921.jpgرادیو بین المللی فرانسه - برخی منابع خبری در ایران گزارش دادند: شماری از طلاب در قم از پانزده بازیگر زن ایرانی به‌دلیل بدحجابی شکایت کردند. بر اساس این گزارش، این طلاب «معلوم بودن قسمتی از سر و گوش، استفاده از گلِ سر و کلاه لبه‌دار را از جمله مصادیق «بدحجابی» ذکر کردند که بر اساس ادعای آنها موجب «جریحه‌دار کردن عفت و اخلاق عمومی» می‌شود و بر اساس همین ادعا، شکایت خود را در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قم ثبت کردند.

شماری از طلاب قم در این شکایت، با اشاره به نوع پوشش و تصاویر این بازیگران زن، از «بدحجابی» آنان با استفاده از کلاه لبه‌دار و وسایل تزئینی مانند گل سر به جای استفاده از روسری، نمایان بودن برجستگی‌های بدن، سینه، گردن و گوش‌ها، همچنین پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان و پوشیدن شلوارک و شلوارهای پاره و ساپورت رنگ بدن، همچنین استفاده از لباس‌های آستین‌کوتاه و مانتوهای شیشه‌ای را موجب «تحریک» آنان بر شمرده و ضمن مطرح کردن این اتهامات، این امور را موجب «جریحه‌دار کردن عفت و اخلاق عمومی از طریق ترغیب به ارتکاب حرام در اماکن عمومی» دانسته‌اند که موجب «محروم شدن» آنان از «لذت انس با خدا» شده است.

شکایت‌کنندگان خواستار جبران خسارت بابت ضررهای وارده به خود شدند. این طلاب تاکید کردند: بدحجابی متهمان، موجب زیان معنوی، تحلیل رفتن عقل و نقش بستن تصاویر جنسی در اذهان می‌شوند.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو بین المللی فرانسه

شکایت‌کنندگان این پرونده، چند تشکل حوزوی، از جمله مجمع جهادی روحانیون قم، تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب قم، مجمع فعالان امر به معروف قم و چند موسسه دیگر در قم بودند.

***

از کانال اینستاگرام مسیح علی نژاد: تقدیم به زنان هنرپیشه؛ نحوه مواجهه با یک آخوند مزاحمی را که به حجاب زنان گیر‌می‌دهد باید از زنان کمپین #دوربین_ما_اسلحه_ما یاد بگیرید. بچرخ ا بچرخیم... اخیرا گروهی از طلاب که من آنها را «آلت‌های جنسی سرگردان همیشه در حال تحریک» می‌نامم از چند هنرپیشه به خاطر حجاب شکایت کردند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy