Monday, Dec 20, 2021

صفحه نخست » اقدام جالب باشگاه ملوان برای هوادارانش در شب یلدا

index.jpgایران اینترنشنال - باشگاه ملوان بندرانزلی در آستانه شب یلدا دست به اقدام جالبی زد و برای ۱۵۰۰ هوادارش کارت پستالی برای یادگاری در طولانی‌ترین شب سال ارسال کرد.

رامبد رشیدی، قائم مقام باشگاه ملوان در اینباره به ایسنا گفت: تعداد این کارت پستال ها حدود ۱۵۰۰ عدد بود که ۵۰۰ کارت را به هواداران‌مان در شهر انزلی و ۱۰۰۰ کارت دیگری را نیز برای هواداران ملوان در دیگر شهرهای نزدیک به انزلی ارسال کردیم.

قائم مقام باشگاه ملوان تاکید کرد:‌ ما کارت پستال‌ها را به همراه یک غزل از اشعار حافظ به آدرس هواداران باشگاه که قبلا از طریق پخش یک کتاب دریافت کرده بودیم، ارسال کرده‌ایم. تا آخر سال باز هم چنین برنامه‌ای برای هواداران داریم که از ابتدای فصل بودجه مشخصی را به آن اختصاص داده‌ایم.

باشگاه ملوان پیش از این هم کتابی را بین هواداران خود برای افزایش سطح مطالعه پخش کرده بود و از آن‌ها خواسته بود بعد از تهیه کتاب، عکس کتاب و آدرس خود را برای باشگاه ارسال کنند تا با هدیه‌ای از همراهی آن‌ها در کنار این باشگاه تشکر کند.

گفتنی است تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال ایران و با هدایت مازیار زارع، در پایان هفته دهم با ۲۰ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy