Tuesday, Dec 28, 2021

صفحه نخست » دو برادر افغان به جرم قتل خواهرشان در آلمان بازداشت شدند

ps.jpgرادیو بین المللی فرانسه - دو برادر افغان به قتل خواهرشان در شهر برلین آلمان متهم شدند. این دو برادر پنج ماه پیش خواهرشان را به دلیل داشتن سبک‌زندگی غربی‌ کشتند.

رسانه‌های آلمانی گزارش داده‌اند که دو برادر افغان که پنج ماه پیش، خواهرشان را کشته بودند به جرم قتل در بازداشت به سر می‌برند.

این دو تن که از آنها به نام‌های مستعار یاد شده هریک ٢٤‬ و ٢٢ سال عمر دارند که به دلیل "تخلف از عنعنات افغانی" اقدام به قتل خواهر بزرگترشان که مادر دو کودک نیز است، کردند.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو بین المللی فرانسه

بازرسان آلمانی می‌گویند این دو برادر ٥ ماه پیش، خواهرشان را با بهانه دروغین به نقطه دوری برده و آنجا او را به قتل می‌رسانند. سپس جسد او را توسط چمدانی بزرگ به ایالت بایرن آورده و دفن می‌کنند. از جریان انتقال جسد مقتول ویدیوهایی نیز در فضای مجازی نشر شده که این دو برادر را درحال انتقال جسد خواهرشان نشان می‌دهد.

پولیس آلمان در اعلامیه‌هایی که قبلا صادر کرده، آورده که این دو برادر برای اداره کردن سبک زندگی خواهرشان تلاش زیادی کردند و او را زیر فشار گرفته بودند.

این دو برادر از تاریخ ۴ اوت سال جاری تا به حال در بازداشت به سر می‌برند. خانواده آن‌ها چند سال پیش از افغانستان به آلمان آمده بود و زن مقتول که مادر دو فرزند خوردسال است از شوهر افغانش جدا شده بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy