Wednesday, Dec 29, 2021

صفحه نخست » خودروی ایرانی یک مقام مسئول به آتش کشیده شد

اتومبیل پراید محمدرضا آقاجری، رئیس سابق و عضو فعلی شورای شهر امیدیه که از افراد با سابقه در بحث مبارزه با زمین‌خواری در امیدیه است، در ساعات پایانی دوشنبه جاری به آتش کشیده شد.

fire2.jpgبه گزارش ایران، این اتفاق درحالی رخ داد که آقاجری خود در تهران حضور داشت.

دیروز، سعید سعادتی وکیل محمدرضا آقاجری رئیس سابق شورای شهر امیدیه از نقض رأی قطعی موکل خود و تجویز اعاده دادرسی در دیوان عالی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس رئیس سابق شورای شهر امیدیه که از سال ۱۳۹۶ با افشای پروژه فساد و زمین‌خواری در این شهر، منافع نامشروع تعدادی از مسئولان و افراد ذی‌نفوذ شهر از جمله دادستان سابق امیدیه را به خطر انداخته، در سال‌های گذشته مکررا تحت فشار پرونده‌سازی‌ها و اتهامات متعدد قرار گرفته است. (خبر کامل را از اینجا بخوانید)

با این حال در روزهای گذشته با پیگیری‌های دستگاه قضا علاوه بر نقض محکومیت قطعی آقاجری در پرونده شکایت دادستان سابق امیدیه از وی، دیگر پرونده‌های این عضو شورای شهر امیدیه نیز به جهت جلوگیری از اعمال نفوذ از دادگستری خوزستان به تهران احاله شده است.

خبرگزاری فارس چندی پیش در میزگردی با حضور محمدرضا آقاجری و وکیل وی آخرین وضعیت پرونده‌های ایشان و همراهانشان را بررسی کرده است. مشروح این میزگرد را از لینک زیر بخوانید:

«ماجرای محکومیت عضو شورای شهر امیدیه/ استنکاف دادگستری خوزستان از حکم دیوانعالی!»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy