Friday, Dec 31, 2021

صفحه نخست » ماکان بند علیه مینا وحید بیانیه صادر کرد

makanband_123121.jpgایران وایر - به دنبال انتشار ویدیویی از حضور مینا وحید، بازیگر زن بر روی صحنه در کنسرت گروه ماکان بند، برگزار کننده کنسرت این گروه علیه مینا وحید بیانیه‌ای صادر کرد و اقدام او را «غیراخلاقی و خلاف عرف» دانست.

بیانیه موسسه فرهنگی هنری آوازی نو علیه خانم وحید در حالی صادر شده که این بازیگر زن تنها روی صحنه حاضر و تولد امیر مقاره، خواننده گروه ماکان بند را تبریک گفت. اقدامی که در کنسرت‌های دنیا عادی تلقی می‌شود.

اعضای گروه ماکان بند نیز، پنج‌شنبه شب، پیش از آغاز کنسرتشان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند.

پیش از آغاز این کنسرت، ویدیویی برای حاضران در سالن پخش شد که در این ویدیو امیر مقاره در کنار دیگر اعضای ماکان، متنی را می‌خواند که در راستای انتقاد از حضور مینا وحید بر روی سن در کنسرت‌شان بود.

موسسه فرهنگی و هنری آوازی نو در بیانیه خود علیه مینا وحید نوشته است: «متاسفانه در حین برگزاری کنسرت گروه ماکان در تاریخ ششم دی ماه سال جاری شخصی در عملی غیر اخلاقی و خلاف عرف جامعه و قوانین برگزاری کنسرت، همه مارا متاثر کرد.»

این موسسه ادامه داده است: «بدیهی است هرگز این رفتار نه تنها مورد تایید موسسه آوازی نو و گروه ماکان نبوده و نیست، بلکه به شدت آن را تقبیح و محکوم می‌نماییم و همه مخاطبان و همراهان عزیزی که در کنسرت‌های این موسسه حضور دارند را به رعایت قوانین و احترام به فرهنگ ایرانی و اسلامی دعوت می‌کنیم.»

این موسسه مشخص نکرده است که چرا حضور مینا وحید بر روی صحنه کنسرت و تبریک گفتن به خواننده «غیراخلاقی و خلاف عرف جامعه» است.

مینا وحید، متولد مرداد ۱۳۶۶ در رشت و بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

او با فیلم آتش سبز به کارگردانی محمدرضا اصلانی به دنیای سینما و بازیگری وارد شد، ولی شهرت او در سینما با فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان رقم خورد؛ فیلمی که کاندیدای ده سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شد. او در مجموعه تلویزیونی شهرزاد هم بازی کرده‌ است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy