Tuesday, Feb 8, 2022

صفحه نخست » جزییات تازه درگیری منجر به قتل یک افسر پلیس، "ماجرا ناموسی بوده"

namoosi_020622.jpgایران وایر - یک منبع مطلع در تماس با ایران وایر جزییاتی تازه از قتل یک سرهنگ نیروی انتظامی و زخمی‌کردن یک سرباز وظیفه در شیراز ارائه کرد.

رسانه‌های ایران ۱۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ از قتل سرهنگ دوم علی‌اکبر رنجبر جمعی که در پاسگاه بیدزرد شیراز خدمت می‌کرد در جاده کوار به دست «اراذل و اوباش» خبر دادند.

در جریان این حادثه یک سرباز وظیفه نیروی انتظامی که در صحنه قتل حضور داشت به دست ضارب از ناحیه گردن زخمی شد.

بنابر اطلاعات ارسالی به ایران‌وایر ضارب فردی به نام ایمان سبزی‌کار و از اهالی چهارمحال و بختیاری است. ایمان سبزی‌کار در اعترافات خود گفته به هیچ وجه قصد از بین بردن سرهنگ پلیس را نداشته و با سرباز وظیفه‌ای که در جریان این درگیری به شدت زخمی شده اختلاف داشته است.»

به گفته این منبع آگاه اختلاف فرد ضارب با سرباز وظیفه نیروی انتظامی «بر سر مسایل ناموسی» بوده و او روزها به دنبال محل خدمت او گشته و بعد از سه روز موفق شده او را در پاسگاه بیدزرد پیدا کند.

شامگاه چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه در جاده شیراز به سمت کوار در جریان یک درگیری ایمان سبزی‌کار با همراهی جوان دیگری مقابل ساختمان معروف بستنی بندی صدف یک سرباز را با چاقو مورد هدف قرار دادند .

تصاویر منتشر شده از سرباز زخمی نشان می‌دهد ضارب قصد داشته است با اسلحه سرد گردن او را هدف بگیرد اما چاقو به شانه سرباز برخورد کرده و او با ظن مرگ سرباز با سروان علی اکبر رنجبر که معاون پاسگاه بیدزرد جاده شیراز - کوار بوده درگیر شده و او را به قتل رسانده است.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

به گفته سیدمحمدکاظم موسوی رییس کل دادگستری استان فارس هر دو فرد ضارب در تاریخ ۱۵ بهمن ماه دستگیر شده‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy