Tuesday, Feb 8, 2022

صفحه نخست » پزشکیان: جامعه در حال انفجار است، برجام را همین طور که هست بپذیرید

pezeshkian_020822.jpgناصر اعتمادی - رادیو بین المللی فرانسه

مسعود پزشکیان، نمایندۀ تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم گفته است که چهل و سه سال پس از انقلاب اسلامی کشور در زمینه های آب، راه، کار و روستا مشکل دارد و علت مشکلات این است که هیچ طرح و نقشه روشنی از روز اول وجود نداشته است. به گفتۀ او "اگر راه را درست می رفتیم باید بعد از چهل سال مشکلات را حل می کردیم."

پزشکیان وضعیت اقتصادی کشور را خطرناک خوانده و از مقامات جمهوری اسلامی خواسته است که در پذیرش برجام لحظه ای درنگ نکنند. نمایندۀ پیشین مجلس شورای اسلامی گفته است "جامعه در حال انفجار است" و این قابل انکار نیست و "نمی توان مملکت را با شعار اداره کرد."

مسعود پزشکیان گفته است "واقعیت این است که سفره مردم روز به روز ضعیف تر و قدرت خرید مردم هر روز کمتر می شود." او از مقامات جمهوری اسلامی خواسته است که برجام را همین طور که هست بپذیرند و همزمان با طرف های مقابل پایبندی خود را به آن اعلام کنند تا با رفع فشارها و تحریم ها گشایشی در این وضعیت خطرناک و انفجاری جامعه پدید آید. مسعود پزشکیان گفته است : "من معتقدم برجام را سریعاً حل کنند. اگر یک عده از آقایان ادعا دارند که برجام بد است سریع آن را پاره کنند و وقت تلف نکنند و با جنگ‌های زرگری کار را جلو نبرند."

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو بین المللی فرانسه

پزشکیان در جای دیگری از سخنانش گفته است که چین و روسیه در تعاملات خود با ایران در فکر منفعت خود هستند و "اگر یک روز منفعت آنها اقتضا کند ما [حکومت اسلامی] را زیر دست و پای خودشان له می کنند و اجاره همین کار کردن را هم به ما نمی دهند."

دیروز دوشنبه، حجت الاسلام رضا اکرمی، نمایندۀ پیشین مجلس شورای اسلامی گفت که همه چیز در کشور به ویژه قیمت ها ترمز بریده است و هیچکس هم جوابگوی اوضاع حاضر نیست.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy