Wednesday, Feb 9, 2022

صفحه نخست » سید علی! با همین رسانه هایی که داریم کار حکومت ات را می سازیم!؛ ف. م. سخن

F34DCA89-44DD-490E-8BAF-A796F4A5F923.pngسید علی خامنه ای، رهبر عقب ماندگان جهان، اخیرا در نطقی خواستارِ «مقابله جهادی با رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور» شده است!

حالا مثلا مقابله اش جهادی باشد یا نباشد، چه خواهد شد؟! مقابله های جهادی جمهوری نکبت در زمینه های مختلف را دیده ایم و به نتایج آن حسابی خندیده ایم و حالا هم قرار است در پرده ای از نمایش تخته رو حوضی و سیاه بازی سید علی شاهد مقابله جهادی با رسانه های فارسی زبان خارج از کشور باشیم!

جناب سد علی!

البته شما باید از دار و دسته ی چلمن تبلیغاتی خود مشاوره دریافت کنید، اما چون بعید است مشاوره ی به درد بخوری به حضرت عالی داده شود، ما در عین دشمنی، مردانگی می کنیم و چند توصیه ی مجانی به شما ارائه می دهیم:

مقابله جهادی، با رسانه های خارج از کشور، مثلا می تواند اینجوری باشد که سربازان دم پایی پوش امام زمان، ننه من غریب ام بازی در بیاورند و به این رسانه ها بگویند: بی تربیت! بی شووووور! نفهم! ضد انقلاب! ببین امریکا چقدر بد است و ما چقدر خوب هستیم! و از این جور حرف ها!


مقابله جهادی دیگر می تواند این باشد که دستگاه تبلیغات و امنیتی شما، ماموران نفوذی گمنام خود را به اسم کسانی که با حکومت شما مخالف هستند به جاهایی مثل «کلاب هاوس» بفرستند و آن ها در آن جا دویست سیصد آدم بیکار را که جایی برای حرف زدن پیدا نمی کنند با مخالفت نصفه نیمه شان گیج کنند که در نهایت سر خورده و غمگین شوند و به جای کار سیاسی بروند دنبال کار نان و آب دار و دور هر چه آدم سیاسی و سیاست است قلم بگیرند.

یکی دیگر از راه های مقابله جهادی، فیلتر کردن سایت های خبر رسان فارسی زبان مستقر در خارج از کشور و حتی داخل کشور است که مثلا نمونه اش را در توقیف خبرگزاری «رکنا» به خاطر انتشار خبر سر بریدن دختر بچه در جمهوری نکبت و گرداندن سر مزبور با خنده و لبخند در خیابان های ام القرا مشاهده کردیم یعنی شما زدید خبرگزاری را که خبر جنایت را منتشر کرده بود درب و داغون کردید در حالی که قاتل منتظر است حداکثر حکم ده سال اش را زودتر به او بدهند و او چهار پنج سال بعد برگردد سر کار و زندگی اش و احتمالا یک زن دیگر هم بگیرد و زندگی سعادتمندی را برای خود ایجاد نماید.

راه حل دیگر جهادی این است که متخصصان رایانه ایِ وِلو در مساجد و حوزه های بسیج ات در سیستم خبرگزاری های مَدّ نظر تو نفوذ کنند و مثلا شعار «این تازه اول کار سرکوب سایبری شماهاست! منتظر اتفاقات مهم تر و ضربات مهلک تر باشید!» بر روی صفحات هک شده ی آن ها قرار دهند و این جوری جهاد نمایند!


باز هم بگم سد علی یا این که خودت این ها را بلد هستی؟

ولی یک چیز را بدان! هر ترفندی که دست و پا چلفتی های حکومت ات به کار بگیرند، ما با ضد فن آن ها را دفع می کنیم و بالاخره هم با همین رسانه ها که مثل میخ در چشم ات فرو رفته حکومت ات را به قبرستان تاریخ می فرستیم! اگر بودی و بودیم آن روز را با هم به تماشا می نشینیم و اگر نبودی و نبودیم، نسل های بعد از ما این روز خجسته را شاهد خواهند بود! پس بگرد تا بگردیم! :)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy