Sunday, Feb 27, 2022

صفحه نخست » "رمضان قدیروف، سگ دست آموزی که پوتین برای آوردن سر زلنسکی به اوکراین فرستاد"

قدیروف: نیروهای چچنی در پشتیبانی از روسیه به جنگ با اوکراین اعزام شدند

رمضان قدیروف، رئیس جمهوری خودمختار چچن اعلام کرد که در حمایت از تصمیم پوتین، و در پشتیبانی از ارتش روسیه نیروهای تحت امر خود را برای جنگ به اوکراین فرستاده است.

***

saraneh_022722.jpgالعربیه - قدیروف شنبه 26 فوریه ضمن تاکید این‌که نیروهای چچنی اعزامی به اوکراین تاکنون متحمل خسارت‌های جانی نشده‌اند، در‌ توجیه تصمیم خود به اعزام نیرو در حمایت از مسکو، توضیح داد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه با گرفتن تصمیمی سخت و آغاز جنگ علیه اوکراین از وقوع جنگی علیه روسیه جلوگیری کرد.

رئیس جمهوری چچن در ادامه گفت که در سومین روز عملیات نظامی روسیه در اوکراین نیروهای چچنی دوشادوش نیروهای روسی در اوکراین جنگیده‌ و هیچ‌گونه خسارت‌ جانی متحمل نشده‌اند.

رهبر چچن همچنین در همسویی با رویکرد تهاجمی پوتین از مردم اوکراین خواست تا از سلطه رهبران خود رهایی یابند.
این در حالی است که روز جمعه انتشار ویدیویی بسیج نیروهای چچنی برای پشتیبانی از تهاجم نظامی روسیه به اوکراین را به نمایش گذاشت.

از طرفی روسیه شنبه اوکراین را به‌عدم پاسخ به پیشنهاد مسکو برای گفت‌وگو متهم کرد و در پی آن وزارت دفاع روسیه فرمان ادامه تهاجم همه‌جانبه و پیشروی نیروهای نظامی روسیه در خاک اوکراین را صادر کرد.

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه
بر خلاف ادعای روسیه، مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین اما تاکید کرد که کییف پیشنهاد گفت‌وگو با روسیه را رد نکرده و با آن موافقت کرده، اما این روسیه بود که برای گفت‌وگو پیش‌شرط‌هایی غیرقابل پذیرش تعیین کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy