Friday, Mar 18, 2022

صفحه نخست » به‌زودی، پورن حلال اسلامی با بازیگری سرداران سپاه

sepah.jpgطنزی از ابومالش

انتقام سخت خانم نیکا و ماجرای علیا مخدره مومنه و نسبتاً پاکدامن سرکار خانم کاترین شکدم، دربین پرستوهای ولایی ولوله انداخته است. خانم نیکا در یک عمل قهرمانانه گوهرعفت خود را در راه انتقام از قاتلین شهید سلیمانی بر باد داد وگفته می‌شود که خانم کاترین یک تنه گوهرعفت تعداد زیادی از مقامات مملکت ما را لکه دار کرد. خوشبختانه مقامات مملکت ما بیدی نیستند که از این لکه‌ها بلرزند. آن‌ها آنقدر لکه‌های رنگارنگی دارند که گاهی با زرافه اشتباه گرفته می‌شوند. بنده برای این که ازته وتوی این کارها سر در بیاورم یک پرستوی ولایی را پیدا کردم و ایشان لطف کرد و به سوالات من پاسخ داد، حتی به سوال اول من که کمی بی ناموسی بود.

از ایشان پرسیدم چطور شد که شما گوهر عفت خود را بر باد دادید؟ گفت من گوهرعفت خود را برای اسلام انقلاب و رهبری بر باد دادم و اگر صد تا گوهر عفت دیگرهم داشتم باز هم آن‌ها را در راه اسلام و انقلاب و رهبری مثل بادبادک بر باد می‌دادم. پرسیدم نظر شما درباره انتقامی که خانم نیکا از آمریکایی‌ها گرفت چیست؟ گفت این نشان می‌دهد که چگونه خون به ناحق ریخته سردار در کافرستان آمریکا می‌جوشد و سبب می‌شود خواهران ولایی به جمع پرستوهای ولایی بپیوندند و با استفاده از گوهرعفت خود از قاتلین سردار انتقام بگیرند. پرسیدم آیا خانم کاترین اشکدم هم پرستو است؟ گفت بنظرمن پرستویی ولایی است، ولی از نوع صیهونیستی آن. گفتم طالب زاده که از فیلمسازان متعهد است گفته است که با خانم کاترین فقط درباره فلسفه کربلا صحبت می‌کرده، گفت ایشان درست می‌فرمایند، ما هم وقتی با مقامات مملکتی و برادران سپاهی تنها هستیم درباره فلسفه کربلا صحبت می‌کنیم. بنده شب‌های متوالی در خدمت یکی از سرداران سپاه بودم و در باره فلسفه کربلا صحبت می‌کردیم و حاصل آن گفتگوها پسری کاکل زری است که اسمش را روح الله گذاشتیم.

گفتم نظر شما درباره پرستوهای خارجی چیست؟ گفت اولاً از دولت صددرصد ولایی که اکنون برسر کاراست انتظار دارم که از پرستو‌های ولایی استفاده کنند، ثانیاً مقامات مملکت تا یک پرستوی خارجی می‌بینند دست و پایشان می‌لرزد، انگار گوهر عفت آن‌ها با گوهر عفت ما فرق دارد، سعی می‌کنند که شب‌ها با آن‌ها کار فرهنگی بکنند و در جریان ارتکاب کارهای فرهنگی، اسرار مملکت را مانند گوهر عفت ما بر باد می‌دهند.
گفتم مثل اینکه خانم کاترین از کارهای فرهنگی شبانه‌اش با برادران سپاهی فیلم هایی هم تهیه کرده است. گفت هفتاد درصد از کارهای ما پرستوها تهیه فیلم و مدرک و فقط سی درصد آن کارهای پرستویی است. گفتم تعجب می‌کنم برادران با این همه پرستویی که توی دست بالشان هست چرا به صنعت پورن وارد نمی‌شوند و درآمد آن را صرف کلفت کردن محور مقاومت نمی‌کنند. گفت اتفاقاً ما هم پیشنهادش را دادیم، خیلی دلمان می‌خواهد ستاره فیلم‌های پورن حلال باشیم، برادران هم خیلی دلشان می‌خواهد کار دومشان این باشد. فکر کنم با چند دفعه صیغه شدن می‌توانیم فتوای حلال بودنش را از یکی از مراجع بگیریم. گفتم فکر می‌کنید به زودی شاهد نمایش فیلم پورن حلال با هنرمندی برادران باشیم. گفت فتوا را که بگیریم کار تمام است ولی باید یک نکته را در مورد فیلم‌های خانم کاترین توضیح بدهم، برادران گمنام امام زمان باید همه‌ی کسانی را که با خانم کاترین درباره فلسفه کربلا صحبت کرده‌اند شناسایی کنند، اگر فیلمی از آن‌ها پخش نشد بدانند که دارند با صهیونیست‌ها همکاری می‌کنند و اگر فیلمی از آن‌ها پخش شد بدانند که با صهیونیست‌ها همکاری نکرده‌اند و آن‌ها را به مقام‌های بالاتری بگمارند.


اسفند ۱۴۰۰
ابومالش



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy