Thursday, Mar 17, 2022

صفحه نخست » انتصاب یک آخوند مدرس معارف اسلامی به ریاست دانشکده پیراپزشکی تبریز

akhoond_031722.jpgروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز پنج‌شنبه ۲۶ اسفند اعلام کرد که با حکم بهمن نقی‌پور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، حجت‌الاسلام حسین جلائی نوبری، به‌عنوان رئیس دانشکده پیراپزشکی این دانشگاه منصوب شد. نوبری که در حوزه علمیه قم طلبگی کرده از سال ۱۳۹۱ دانشیار معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشکی تبریز بوده و همچنین مسئولیت دفتر نمایندگی مسجد جمکران در تبریز را برعهده داشته است.

به گزارش بولتن نیوز، دکتر بهمن نقی پور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز، در حکمی حجت الاسلام حسین جلائی نوبری ، دارای سطح چهار رشته فقه و اصول و استادیار گروه آموزشی معارف اسلامی و مدرس دروس معارف در دانشگاه دارای دو مقاله با عنوان عاقبت به خیری از منظر قران و روایات و تطبیق خیارات فقهی در تجارت الکترونیک است که در سال 1394 در فصلنامه علمی پژوهشی فقهی و مبانی حقوقی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب و شماره 30 دی 94 مجله سدید حوزه منتشر شده است را به سمت رئیس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز منصوب کرد.

حجت الاسلام حسین جلائی نوبری، مدارج علمی و حوزوی خود را در صرف و نحو، معانی بیان، فقه و اصول و علوم تربیتی در حوزه علمیه ولی عصر تبریز و حوزه علمیه قم گزرانده و از سال 1372 در دانشگاه علوم پزشکی تبریز، حوزه علمیه الزهرا تبریز، حوزه علمیه صادقیه تبریز، حوزه علمیه ولی عصر تبریز مشغول به تدریس دروس معارف اسلامی است.

1606140_668.jpgدر حکم دکتر بهمن نقی پور به حجت الاسلام حسین جلایی نوبری امده است:

خدمت گذاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت مغتنم و نعمت بزرگی است که خداوند به بندگان خویش عطا کرده است. لذا نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم بعنوان رئیس دانشکده پیراپزشکی منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف محوله موفق و موید باشید.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy