Sunday, Mar 20, 2022

صفحه نخست » پیام نوروزی خامنه‌ای، " ملت دل خود را صابون نزنند"!

khamenei_032022.jpgخامنه‌ای در پیام نوروزی گفت گرانی‌ و مشکلات معیشتی تلخ بود اما انتظار نداشته باشید یکدفعه مشکل برطرف شود

علی خامنه ای در پیام نوروزی خود اذعان کرد که مشکلات معیشتی و گرانی «از تلخی های سال» ۱۴۰۰ بود. او بدون اینکه مسئولیت خود در تحمیل فقر بر بخش بزرگی از جمعیت ایران را بپذیرد، گفت که این مشکل «باید علاج شود». خامنه‌ای بلافاصله اضافه کرد نباید انتظار داشت همه این مشکلات یک‌باره در سال ۱۴۰۱ برطرف شود. او گفت امیدوار است که بخشی از این مشکلات برطرف شود. او در بخش دیگری از سخنانش که از تمامی شبکه‌های صدا و سیما پخش می‌شد، دولت سیزدهم را «تازه نفس» و «علاقه‌مند به حرکت‌های مردمی» که «ریل جداگانه‌ای با دولت قبل دارد» توصیف کرد و مدعی شد که این دولت «توانسته امیدهایی را در مردم زنده کند».

او به سان سال‌های قبل شعار سال ۱۴۰۱ را هم به «تولید» ربط داد و گفت که تولید باید اشتغال آفرین و دانش بنیان باشد. رهبر جمهوری اسلامی همچنین ادعا کرد که ایران توانسته در مقابله با کرونا به موفقیت برسد و «چند واکسن تولید کرده که بعضی از آن‌ها مورد تأیید جهانی قرار گرفته‌اند». خامنه‌ای آنچه را «اعتراف آمریکا به شکست خفت بار درطرح فشار حداکثری بر ایران» را هم یکی دیگر از فرازهای مهم سال ۱۴۰۰ عنوان کرد و گفت که «حوادث متعددی که رخ داد همگی درستیِ راه ملت ایران در مقابل استکبار را نشان داد.».



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy