Saturday, Mar 26, 2022

صفحه نخست » نوروز جان! دم ات گرم! اعصاب آخوندها را خوب در هم ریختی!؛ ف. م. سخن

9DF801A6-307C-4A70-9B44-249E6154DDA8.jpegآقا چه می کنند این نوروز و این هفت سین و این چهارشنبه سوری و این آرامگاه کوروش و این تخت جمشید با آخوندها!

آقا این ها یک تنه در هم ریخته اند اعصاب آخوندها را!

در جایی که ما مردم، به خاطر سرکوب، نمی توانیم انتقام بدکاری های حکومت نکبت را از آخوندها بگیریم، این عزیزان که هر سال در آغاز فصل بهار، سر و کله شان پیدا می شود و یک یک ماهی مهمان ما ایرانیان هستند، همین جوری بی هیچ دردسری می آیند و دل آخوندهای حاکم بر ایران را آتش می زنند و می روند و آخوندها هم هیچ غلطی، مطلقا هیچ غلطی نمی توانند بکنند!

ای آخوند! از دست نوروز عصبانی باش و از عصبانیت ات بمیر!

بدبخت ها کارشان به جایی رسیده که از رویش علف و سرسبزی طبیعت هم عصبانی می شوند! عصبانی می شوند و می گویند علف که در میاد خر و گاو باید خوشحال بشن نه ما! ما که علف خوار نیستیم!

شما استدلال را ببین! یارو نشسته کلی فکر کرده این موضوع علف و گاو و خر را کشف کرده و تصور کرده با بیان آن زبان مخالف را می تواند ببندد!

حالا ما هم با استدلال خودت به تو می گوییم کفتار گوشت خوار! لاشخور مرده خوار! معلوم است که تو از سرسبزی طبیعت چیزی نمی دانی و به دنبال تکه پاره کردن موجودات زنده برای بقای خود هستی!

شما لگدی را که هفت سین به آن جای خامنه ای و رییسی زد فقط تماشا کنید!

بدبخت ها نمی دانند وقتی اکثریت ملتی، کاری را می کنند و آن کار را با عشق و به شکل خود انگیخته می کنند، تو حرف هم نزنی و فقط آن کار را نکنی، یعنی پشت به «اکثریت ملت» کرده ای، و چه رهبری می شود رهبری که ملت را قبول نداشته باشد و ملت هم او را قبول نداشته باشد!

یعنی انگار طرف دارد به خودش مشت می پراند! انگار دارد توو کله ی خودش می زند! انگار دارد از شدت حرص و عصبانیت مثل دیوانه ها سر به دیوار می کوبد!

بکوب عزیزم بکوب! همان سخنرانی، در کنار میز محقر خالی از هفت سین ات با آن دم پایی پاره ات، باعث کِیف و شادی ملت می شود. جیگر مردم حال می آید تو را با آن وضع پیزوری می بینند!

الحق که مرده خوری! قدیم ها زمان ما به آخوند جماعت می گفتند مرده خور! کار آخوند روضه خواندن بود و در قبرستان ها و مراسم ترحیم حضور یافتن. تو چه می فهمی شادی چیست، بهار چیست، عید چیست، سر سبزی طبیعت چیست؟ جای تو مرده شور خانه بوده است و هست حالا اشتباهی رهبر کشور شده ای!

و نکته ی آخر این که ایرانیان بر سر سفره ی هفت سین به احترام دینی که دارند، قرآن می گذارند. یعنی وصله ای نچسب. این روز ها به یُمن حکومت دینی عده ی زیادی از ایرانیان کتاب های فردوسی و حافظ را سر سفره ی هفت سین می گذارند.

عجب کار درستی بود این کار و ما نمی دانستیم.

مثلا رییس جمهور امریکا و همسرش نمی توانستند سر سفره ی هفت سین شان چون مسیحی هستند قرآن بگذارند، و این کار بی ربطی بود. آن ها امسال ترجمه ی مصور شاهنامه ی فردوسی را بر سر سفره ی هفت سین شان گذاشتند.

آقایان کاری می کنند که همین نیمچه اسلامی که خودش را قاطی آدم بزرگ ها و عید عظیم ملی ما کرده این هم از سفره های هفت سین حذف شود!

لینک معرفی «شاهنامه»ای را که رییس جمهور امریکا و همسرش بر سر سفره هفت سین دارند در زیر می آورم:



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy