Tuesday, Apr 5, 2022

صفحه نخست » با اعلام مارتین فورد، مبارزه (نابرابر) او با سجاد غریبی لغو شد + واکنش هالک ایرانی

martyn_040522.jpgمسابقه «هالک ایرانی» و مارتین فورد لغو شد
مارتین فورد: طبیعتاً من بسیار ناامید هستم که مبارزه من با هالک ایرانی دیگه وجود نداره به ویژه با توجه به این که زمان زیادی را به برنامه تمرینی خود اختصاص دادم و هر کاری انجام می‌دادم تا مطمئن شوم در بهترین حالت ممکن قرار دارم. بهتر است توضیحی ندهم که چرا مبارزه را لغو کردم، فکر می کنم برای همه واضح است.
مارتین فورد درباره سجاد غریبی پیشتر گفته بود: او چیزی که تصور می‌کردم نبود. صادقانه فکر می‌کنم او فقط دنیا را با فوتوشاپ فریب داده. دیدنش از نزدیک به اندازه دیدن تصاویرش تاثیرگذار نیست. کلمه درست ناامیدکننده است. او کوچولو بود.

داستان مبارزه غریبی و فورد که از وی به عنوان «ترسناک‌ترین مرد جهان»، یاد می‌شود، مدت‌ها است که در رسانه‌های مجازی مطرح است و ویدیوهایی نیز از کری‌خوانی این دو علیه یکدیگر منتشر شده است.

aaa.jpgسجاد غریبی از آن رو که از سوی رسانه‌های وابسته به سپاه پاسداران از جمله فارس و باشگاه خبرنگاران جوان به عنوان فردی که تمایل داشته برای مبارزه با گروه داعش، به گروه سربازان قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین نیروی قدس، بپیوندد و به سوریه برود، مورد انتقاد بسیاری از کاربران فضای مجازی فارسی‌زبان قرار گرفت.

به زمین افتادن سجاد غریبی در یکی از رویارویی‌های تمرینی مقابل مارتین فورد، واکنش‌هایی را در شبکه‌های مجازی برانگیخت و کاربرانی این اتفاق را نماد واقعیت جمهوری اسلامی علیرغم بزرگ‌نمایی‌ها و رجزخوانی‌های مکرر دانستند.

***


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy