Friday, Apr 22, 2022

صفحه نخست » درباره این گفته آمریکا که برای لغو تحریم‌های فرا برجام، ایران باید نگرانی‌های واشنگتن را رفع کند، عبید سن خوزانی

Obeid_Sankhozani.jpgنخست آنکه: به چه مناسبت آمریکا اصن به این فکر افتاده که ت*حریم‌های فرابرجام* را لغو کند؟

دوم-آمریکا به چه سبب از برجام خارج شد که حالا میخواهد وارد برجام شود، آیا آن عواملی که سبب شد آمریکا برجام را ترک کند، برطرف شده است؟ دیگر جمهوری اسلامی موشک بازی و موشک اندازی نمی‌کند و دست ازاین قلدری‌ها برداشته است؟ یا نخیر شما از برجام خارج شدید که بعد این همه سال "کونی و کله قندی" راهم که بدهکار بودید، داده و دست از پا دراز تر وارد برجام شوید.

ازهمه اینها گذشته، مگر شما تاکنون به حقه بازی و دوز کلک "آخوندجماعت"آشنا نشده و عیار کار دستتان نیامده است؟ مگر نمی‌بنید آنها مشغول بازی دادن شما هستند؟ فرضا یک امتیاز هم به آنان بدهید، آنها "قرارداد ترکمان چای را جلو شما خواهند گذاشت". شما آخوند جماعت را هنوز نشناخته‌اید آنها چهارده قرن سوار ما ملت شده سرما کلاه گذاشته‌اند، آمریکا که سهل است!

اگر یک سری تحریم‌های "فرا برجامی" توسط آمریکا تصویب و به مرحله اجرا درآمده است چرا میخواهید با برداشتن آن عملا "باج" به جمهوری اشغالگر ایران داده و ملت ما را عملا و دستی دستی، از آمریکا به شدت دلخور ومایوس افسرده سازید.

ازهمه اینها گذشته فرض کنیم بنا به خواسته شما جمهوری اسلامی به ترتیبی نگرانی‌های واشینگتن را رفع کند، آیا شما به این رفع نگرانی‌ها اعتماد خواهید کرد؟ مگر نمیدانید شما ازاینها "سند رسمی مالکیت کاخ سفید واشنگتن" را هم بخواهید، فردا آنرا با مهر و امضای دادگستری آمریکا جلو شما خواهند گذاشت، شما به اینها اعتماد میکنید؟

تاکنون جمهوری اشغالگر ایران به کدام یک از تعهدات داخلی یا خارجی خود احترام گذاشته و آنها را زیر پا نگذاشته است که باز میخواهید گول اینها را بخورید؟

میدانید چرا ما مردم اسیر عده‌ای آدمهای عصر حجرشده‌ایم که میخواهند به زور "دگنک" ما ملت را به آن حجر "هل" دهند؟ زیرا همین آمریکا بود به این تصور که مردم انقلاب اسلامی و خمینی و اسلام را طالب هستند که آنها را به آن صورت نرم و راحت وصحیح و سالم به ایران آورده و حکومت را دودستی و بدون دردسرتحویل آنان دادند. حال نیز برای آنکه ازشر این حکومت راحت شوند، با "قرم قرم"‌های خود میخواهند، مملکت ما را رها کرده و ملت و مملکت ما را برای نیم قرن دیگر اسیر به دست آنان بسپارند و ایران ما نیز مثل افغانستان، عراق، سوریه و.... به روزگار تیره و تاری گرفتار شوند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy