Saturday, May 7, 2022

صفحه نخست » فرمان گروه چهارنفره بیت خامنه ای در دست کیست؟

roosai_050722.jpgفرزانه روستایی - گروه چهارنفره بیت متشکل از مجتبی خامنه ای حسین و مهدی تائب و قالیباف به احتمال زیاد صحنه کردان امروز کشور هستند که تلاش می کنند تا در آینده کشور نقش مهمی را بازی کنند. پرونده ای که خیلی زود سیسمونی ـ گیت نام گرفت پنجره ای است به سوی رویاهای این گروه چهار نفره بعد از خامنه ای ، حتی اگر مجتبی رهبر نشود.

آنچه که مسلم است این است که علی خامنه ای توانایی و تحمل فشار کاری ناشی از این همه بحران را ندارد . در چنین شرایطی این مجتبی است که با مجوز خامنه ای اوضاع را مدیریت می کند. اما مجتبی فقط درحال تمرین برای رهبری آینده نیست. حداقل طی دو دهه اخیر او قطعا در تدارک چیدن مهره هایی بوده است که در آینده بتوانند رهبر شدن او را تسهیل کنند و موانع را از سر راه او بردارند.

محمد باقر قالیباف در گروه چهارنفره تنها سردار سپاه است که به ریاست یکی از قوای سه گانه رسیده است و جایگاه او در تثبیت آینده مجتبی و کار تیمی و خلافکاری های گروه چهارنفره شاید از همه مهمتر باشد. قالیباف فاسد ترین سردار سپاه است که دست او تقریبا به هر فساد و ارتشاعی آلوده است. سابقه او در اختلاس املاک نجومی شهرداری و نیز در پرونده ۱۳ هزار میلیارد تومانی (معادل ۴ میلیارد دلار) واگذاری امتیازهای کلان به تعاون سپاه او را در مرکز بسیاری از پرونده های معطل اختلاس مالی شبکه هایی قرار داده که سپاه درگیر آن بوده است. او بنا بر توضیهی قلک سپاه و نیز صندوق دار جریان پولهای مشکوک و گادفادر پولشویی در دو دهه اخیر سپاه بوده است که خریدن دوآپارتمان لوکس مجتمع اسکای لند فقط یکی از آنهاست.

بی شک خامنه ای و رهبر سایه ، یعنی مجتبی در جریان موقعیت خاص و استثنایی قالیباف قرار دارند.شاید نقش قالیباف از نقش خود مجتبی مهمتر باشد ، زیرا او تنها کسی است که می تواند نقش رهبری لخت و شفاف سرکوب های آتی را بر عهده داشته باشد. در موارد زیادی او نشان داده است که یک نظامی بی مغز و سرکوبگر است که از انجام هیچ اقدامی ابا ندارد. اما از سویی ، شاید قالیباف خودش هم نداند که همه بد نامی گروه چهار نفره بیت را نیز دارند به نام او می نویسند . این در حالی است که قالیباف چندین بار از ضرورت نیارز به یک رضاخان صحبت کرده که معنایش این است که من می توانم نقش همان رضا خان را بازی کنم.

به این ترتیب، دیر یا زود باید منتطر چند مهم اتفاق مهم و هم عرض پایان جنگ ، مرگ خمینی، یا برکناری منتظری باشیم.

این چند مهم اتفاق مهم می تواند وادادگی کامل نظام در مذاکرات وین و یک پیچش قهرمانه، مرگ خامنه ای، و حتی کودتای درونی یک جریان حاشیه نشین حاکمیت باشد که طاقت صبر کردن برای مرگ خامنه ای و قبضه قدرت و ثروت تمام را از دست داده است.


کانال یوتیوب فرزانه روستایی



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy