Thursday, May 12, 2022

صفحه نخست » تصویر برهنه هیلاری داف روی جلد مجله سلامت زنان

pen12-1.jpgایندیپندنت فارسی - ستاره مجموعه جدید «چطور با پدرتان آشنا شدم» برای یک عکس جدید روی جلد مجله سلامت زنان، برهنه شده و هوادارانش را بر سر شوق آورده است.

داف با این مجله درباره تصویری که هالیوود از بدن به نمایش می‌گذارد مصاحبه کرده است.

مجله سلامت زنان (Women's Health) که در آخرین نسخه خود به «مسئله بدن» پرداخته، این تصویر را بر روی جلد خود کار کرده و هنرپیشه مشهور اعتراف می‌کند که برهنه شدن برای عکس‌برداری ترسناک بوده است.

داف به این مجله گفت: «من به بدنم افتخار می‌کنم. افتخار می‌کنم که سه فرزند برای من به وجود آورده است. من به جایی رسیده‌ام که با تغییراتی که بدنم پشت سر گذاشته در صلح باشم. من همچنین می‌خواهم مردم بدانند که یک آرایشگر آنجا بود که تمام بدن من را درخشنده کرد و کسی هم بود که من را در جذاب‌ترین حالت ایستادن قرار داد.»

داف همچنین عکسی از روی جلد را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و گفت که علیرغم اینکه عکس‌برداری برایش ترسناک بوده، «بهترین زمان» را سپری کرده است.

برای آمادگی پیش‌ازاین عکس‌برداری، داف چهار روز در هفته تمرین کرده، وزنه زده و به تمرینات قدرتی پرداخته است.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

این ستاره ۳۴ ساله که بیش از ۲۰ خال‌کوبی روی بدنش دارد، درباره علاقه‌ای که به این کار دارد نیز صحبت کرده است.

او گفت: «فکر می‌کنم در ۳۴ سالگی احترام زیادی برای بدنم قائل شده‌ام. این بدن من را به همه جاهایی که باید بروم برد و به من کمک کرد خانواده‌ای زیبا بسازم.»

داف گفت: «ما خودمان را می‌کشیم تا انداممان را خوش‌فرم کنیم و به بهترین شکل ممکن به نظر برسیم. ما پاک‌سازی صورت و تزریق بوتاکس انجام می‌دهیم، به موهایمان، ابروها و مژه‌ها می‌رسیم و همه این کارها را انجام می‌دهیم؛ اما من می‌خواهم که روی درونم نیز کار کنم. این مهم‌ترین بخش کار است.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy