Wednesday, Jun 8, 2022

صفحه نخست » حکم مادر بابک خرمدین اعلام شد

fr8.jpgمادر بابک خرمدین به اتهام مشارکت در قتل عمد دو فرزند و داماد خود به ۴۵ ماه حبس محکوم شد

رادیو بین المللی فرانسه - رامتین آقاجانلو دادیار شعبه سوم اجرای احکام دادسرای جنایی تهران، روز چهارشنبه ١۸ خرداد، از محکومیت ایران موسوی مادر بابک خرمدین، به ۴۵ ماه حبس خبر داد و گفت: «پروندۀ متهمان قتل بابک خرمدین پس از طی مراحل دادرسی، برای اجرا به واحد اجرای احکام کیفری دادسرای جنایی تهران ارسال شده است».

وی تصریح کرد که ایران موسوی به اتهام «معاونت در قتل عمدی»، به حبس محکوم شد و به دلیل اینکه به رأی دادگاه تمکین کرد با کسر یک چهارم محکومیت صادره توسط دادگاه به ۴۵ ماه حبس محکوم شده است.

به گفته او به دلیل درگذشت پدر بابک خرمدین متهم اصلی پرونده در مرحلۀ بازپرسی، قرار موقوفی منع تعقیب صادر شده است.

مادر بابک خرمدین در جلسه آخرین دفاع پیش روی بازپرس جنایی تهران، گفته بود: «مجبور بودم با شوهرم همکاری کنم، چرا که می‌ترسیدم به سرنوشت بچه‌هایم (مقتولان) دچار شوم».

این پرونده از اردیبهشت سال گذشته به جریان افتاد و متهم اصلی آن مردی ۸۱ ساله به نام اکبر خرمدین بود که مرتکب یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های سال‌های اخیر پایتخت شده بود.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو بین المللی فرانسه

او پسرش بابک خرمدین را که مستندساز و مدرس سینما بود با همدستی همسرش در خانه‌شان در شهرک اکباتان به قتل رساند، جسد وی را مثله و بعضی از قطعات آن را در سطل زباله رها کرد که با پیدا شدن بخش‌هایی از جسد بابک، خیلی زود راز این قتل فاش شد و پلیس او و همسرش را دستگیر کرد.

اما این تنها قتل زوج سالخورده نبود چراکه در تحقیق از آنها اسرار ۲جنایت دیگر نیز برملا و مشخص شد که آنها سال‌ها قبل دخترشان آرزو و شوهر سابق او به نام فرامرز که پسرعمه آرزو بود را نیز به قتل رسانده بودند.

اکبر خرمدین و همسرش اقرار کردند که فرامرز (شوهر آرزو) را در سال۹۰ و آرزو را در سال ۹۷ به قتل رسانده، اجساد آنها را مثله کرده و بعد در نقاط مختلف تهران رها کرده بودند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy