Monday, Jun 20, 2022

صفحه نخست » بازداشت یک ایرانی در هند به اتهام جعل هویت ماموران اطلاعاتی

india_062022.jpgاو به هزنیه شخصی خود، گروهی از خلاف‌کاران را تشکیل داد و شهروندان خارجی را در نزدیک بیمارستان‌های بزرگ زیر نظر گرفته و در باصطلاح «بازرسی» کیف آنها به بهانه یافتن مواد مخدر، اقدام به سرقت محتویات و پول آنها می‌کرد

العربیه - پلیس هند، یکشنبه 29 خرداد یک شهروند ایرانی را که از ماه مه گذشته تحت عنوان جعلی «مامور اطلاعاتی» در دهلی نو اقدام به سرقت از شهروندان خارجی می‌کرد، دستگیر کرد.

به این گزارش، حسین رضافرد احمد، مه گذشته با روادید پزشکی وارد کشور شد و به هزنیه شخصی خود، گروهی از خلاف‌کاران را تشکیل داد و شهروندان خارجی را در نزدیک بیمارستان‌های بزرگ زیر نظر گرفته و در باصطلاح «بازرسی» کیف آنها به بهانه یافتن مواد مخدر، اقدام به سرقت محتویات و پول آنها می‌کرد.

به گزارش این روزنامه، یک شهروند سودانی سه‌شنبه، پس از خروج به همراه همسرش از بیمارستانی در جنوب دهلی، با رضافرد احمد به همراه سه نفر دیگر مواجه شد که خود را به عنوان مامور اطلاعاتی ستاد مبارزه با مواد مخدر معرفی کرد و خواهان بازرسی کیف وی برای یافتن مواد مخدر شد.

به نوشته این روزنامه، این شهروند سودانی بعد از رفتن رضافرد احمد و همراهانش متوجه شد که مبلغ 6500 دلار و همچنین 50 هزار روپیه هند (معادل 640 دلار) محتویات کیف او، مفقود شده است. با ورود پلیس و مشاهده ویدئو دوربین نظارتی، شماره خودروی رضافرد احمد و همراهانش شناسایی شد و آن‌ها متعاقبا دستگیر شدند.

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

در جریان بازجویی از رضافرد احمد روشن شد که وی ساکن تهران بوده و 21 مه گذشته وارد هند شده و به سرقت از این شهروند سودانی و جمعی دیگر از طریق صحنه‌سازی به عنوان مامور اطلاعاتی اعتراف کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy