Thursday, Jun 23, 2022

صفحه نخست » رسانه وابسته به سپاه: به زودی «سلام فرمانده» در کاخ سفید زمزمه خواهد شد

01_fa.jpgایران اینترنشنال - پایگاه خبری «بصیرت»، وابسته به سپاه پاسداران با اشاره به سرود حکومتی «سلام فرمانده» نوشت این سرود در هر جایی که طنین‌انداز شود صدای آن پایه‌های کاخ سفید را لرزان می‌کند و دیری نخواهد پایید که همه «مهدی‌باوران» در شهرهای آمریکا و حتی در مقابل و درون کاخ سفید آن را زمزمه کنند.

پایگاه بصیرت / فرهاد مهدوی

سالهاست که غرب تمام جنگ افزارهای رسانه ای خود را به میدان آورده است که حضرت حجت بن الحسن (عجل الله تعالی فرجه ) را در اذهان تخریب کند و محبت و مودت جهانیان را نسبت به ایشان از بین ببرد اما اکنون یک سرود مذهبی ساده با نام "سلام فرمانده"که با یک زبان کودکانه با کمترین هزینه سروده شده است باطل سحر جادوگران فرعون شده است و تمام شعبده های آنها را بی اثر کرده است.
سلام فرمانده از حاصل اندیشه و تفکر یک گروه انقلابی در مسجد متبلور شده است و با همخوانی کودکان و نوجوانان همه دلدادگان عاشق ظهوررا به هم رسانده است.

برای وضوح و درک بیشتر و بهتر مقابله غرب با تفکر و سیره ائمه اطهار(علیهم السلام) و حضرت مهدی(عج) به چند آیه از قرآن کریم در تقابل فرعون و حضرت موسی علیه السلام اشاره می کنیم:

شعبده های ساحران فرعون:

دشمنان حضرت مهدی(عج) عج برای مقابله با ایشان از همان روش های فرعون برای مقابله با حضرت موسی بهره گرفته اند :
1. فرعون برای مقابله با معجزات حضرت موسی علیه السلام زبده ترین ساحران را از سراسرعالم جمع کرد.

2. چون ساحران به پیروز خود ایمان داشتند درخواست پاداش سنگین نمودند،آنها به فرعون گفتند: پس همين كه ساحران (از شهرها به نزد فرعون) آمدند به او گفتند: آيا اگر ما پيروز شويم پاداشى داريم؟ فرعون گفت: آرى، در اين صورت (علاوه بر پاداش) حتماً شما از مقرّبان دربار خواهيد بود. .(شعرا 41-42)

3. طرفداران فرعون عملیات روانی گسترده ای علیه حضرت موسی و هارون تدارک دیدند و برای ایجاد انگیزه در دل ساحران و شعبده بازان گفتند که:همانا اين دو (موسى و هارون) قطعاً جادوگرند (كه) مى‌خواهند با سحرشان شما را از سرزمينتان بيرون كنند و آيين برتر شما را براندازند(طه63

4. برای ایجاد هراس در دل حضرت موسی و هارون(علیهم السلام) همه شعبده بازان را در یک صف منظم قرار می دهند که علاوه بر هم افزایی به ایجاد رعب و وحشت با دو نفر با لباس ساده و با یک چوب دستی اعمال قدرت کنند. فرعون به ساحران گفت: اكنون كه چنين است تمام نيرو و نقشه خود را جمع كنيد و در يك صف (به ميدان مبارزه) بيائيد، و رستگاري امروز از آن كسي است كه برتري خودش را اثبات كند!» (طه64)

شعبده بازی آمریکا علیه امام زمان:

اگر در این چند آیه کوتاه دقت کنیم بسیاری از شگردهای عملیات رسانه ای دشمنان فعلی عصر ظهور هم آشکار می شود:
1. در طول 150 سال گذشته غرب مراکز پرشمارعلمی در سراسر جهان برای مقابله با حضرت مهدی(عج) ایجاد کرده است اما با پیروزی انقلاب اسلامی رشد قابل توجهی داشته اند.آنها در جنگ افزارهای رسانه ای خود همزمان حضرت مهدی(عجل الله تعالی) و انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار می دهند.

2. آمریکا وغرب دراین عرصه مانند فرعون شعبده گران خود را با جوایزخرس نقره‌ای،دوربین طلایی،نخل طلایی در اسكار ، كن ،برلین، ونیز، لوكارنو ، گلدن گلوب دهها مکان دیگر مورد تشویق قرار می دهند تا هرسال بتوانند آثار بهتری را تولید کنند و نسل جدیدتری را برای مبارزه به میدان بکشانند.

3. آمریکا در مقابل خود فقط یک رقیب می بیند و به خاطر همین است که رئیس جمهور آمریکا در عید فطر 2022 در کاخ سفید اعلام می کند که معلم خصوصی برای آشنائیت با امام غائب شیعیان استخدام کرده است، آمریکا از مشهورترین سینماگران،قوی ترین مراکز تولید فیلم و سریال مانند هالیوود و بهترین رمان نویسان ،کارگردانان،بازیگران،و حتی در زمینه بازی سازی و انیمیشن سازی برای کودکان نیز بهره جسته .برخی از کتب ها و رمان هایی که برای ضدیت با امام مهدی(عج) عج نوشته شده عبارتند از :آخرالزمان در اسلام نوشته فیلیو،گفتمان معاصر آخرالزمانی نوشته کوک،ده سال دلدادگی در اردوگاه مهدی نوشته فرنیش،مهدی منجی به سرقت رفته نوشته کانترل،ضد مسیح اسلامی نوشته ریچاردسون، امام دوازدهم نوشته روزنبرگ و همچنین صدها فیلم و سریال... آمریکا نیز مانند فرعون در سوره طه آیه63 امام زمان را به شیوه های ذیل تخریب می کند:خشونت و کشتار در سطح وسیع،تطبیق امام مهدی(عج) با طالبان و تکفیری ها و گردن زدن مخالفان،القا اینکه حضرت مهدی(عج) پیروان سایر ادیان را در صورت عدم پذیرش گردن می زند و بدعت معرفی کردن اعتقاد به شیعه ....

4. آمریکا برای مقابله مستمر و اثر گذار با حضرت مهدی(عج) همه جبهه ها را در یک صف مبارزه قرار داده است،از واشنگتن تا ریاض بر ضد حضرت مهدی(عج) سنگر گرفته اند، از اندیشکده ها ،دانشگاههای ،میزهای تخصصی تا رسانه ها و شرکت های امنیتی ،نظامی،سیاسی و جاسوسی همه در یک صف منظم مانند سفارش فرعون در آیه 64 سوره طه قرار گرفته اند تا نور خدا را خاموش کنند.

عصای موسی:
در روزهای گذشته سرود ساده و روان سلام فرمانده بر زبان و دل بسیاری از مومنان به ظهور حضرت مهدی(عج) در بسیاری از نقاط جهان جاری شده است و انگار دارد رشته های چندین ساله آنها را علیه اندیشه مهدویت در مقابله چشم میلیاردها انسان پنبه می کند،این شعر اگر چه در میان کودکان و نوجوانان جاذبه خود را دارد اما مفاهیم متعالی شیعه را در بحث ظهور در خود جای داده است و به جرات می توان گفت که این سرود در هر جایی که طنین انداز شود صدای آن پایه های کاخ سفید را لرزان می کند و دیری نخواهد پایید که همه مهدی باوران در شهرهای آمریکا و حتی در مقابل و درون کاخ سفید این سرود را زمزمه کنند.

وظیفه خطیر:
همان گونه که در ماه های اخیر مشاهده کرده ایم با اوج گیری اقبال داخلی و خارجی به این سرود ،دشمنی ها علیه تفکر انقلابی و جریان زلال مهدویت نیز در حال گسترش است و قطعا این دشمنی ها بیشتر خواهد شد ،آنچه که باید مد نظر قرار بگیرد این است که باید جریان مهدی(عج) باور با تولیدات رسانه ای دانسته های مردم را در مورد امام زمان افزایش دهند تا طناب های پوسیده دشمنان ، ملت های آزاده را از مسیر حضرت مهدی(عج) بدبین و منحرف نکند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy