Tuesday, Jul 19, 2022

صفحه نخست » سرقت کامیون حامل ۱۰۰ میلیون دلار جواهرات گران‌بها

heist_071722.jpgایندیپندنت فارسی - یک کامیون مملو از جواهرات و سنگ‌های قیمتی در ایالت کالیفرنیای آمریکا، در حالی که به سمت لس‌آنجلس در حرکت بود، به سرقت رفت.

به گزارش اسکای‌نیوز عربی، براندی سوانسون، مدیر نمایشگاه بین‌المللی جواهرات که این محموله قرار بود آنجا به نمایش درآید، گفت: «دزدی در روز یازدهم ژویيه و زمانی رخ داد که کامیون در حال انتقال جواهرات به انباری در شهر کرن بود.»

به گفته سوانسون، در این رخداد، ۲۵ تا ۳۰ جعبه شامل جواهرات و سنگ‌های قیمتی متعلق به ۱۸ غرفه‌داری که می‌خواستند در نمایشگاهی در جنوب سانفرانسیسکو شرکت کنند، سرقت شد.

در مورد این سرقت، جزئیات بیشتری منتشر نشده است، اما به گفته مدیر نمایشگاه، پلیس محلی در کنار پلیس فدرال آمریکا در حال تحقیق روی این موضوع‌اند.

یکی از فروشندگان درباره از دست دادن جواهراتش گفت: «تمام آنچه برای این نمایشگاه عرضه شد، جواهراتی گرانبها بود. حالا ما هیچ چیزی نداریم. در عرض یک شب، تمام دارایی‌ خود را از دست دادیم و این تاسف‌انگیز است.»

شرکت خدماتی که کامیون انتقال جواهرات را برای جابه‌جایی این محموله فرستاده بود، اعلام کرد که ارزش اقلام به‌سرقت‌رفته بیشتر از ۱۰ میلیون دلار نیست؛ در حالی که مدیر نمایشگاه می‌گوید محموله کامیون نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار ارزش داشته است.

براندی سوانسون گفت: «غرفه‌داران معمولا به دلیل هزینه بالای بیمه، ارزش محصولات خود را کمتر از میزان واقعی آن اعلام می‌کنند. این جواهرات بسیار گرانبها بودند و ده‌ها برابر آنچه اعلام‌ شد، ارزش داشتند.»

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

او گفت که هنوز مشخص نیست کامیون چگونه به سرقت رفته و آیا به دستگاه‌های ردیابی مجهز بوده است یا نه؛ همچنین مشخص نیست که دوربین‌های نظارتی منطقه بتوانند به پیدا شدن سارقان کامیون کمک کنند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy