Thursday, Jul 21, 2022

صفحه نخست » رئیس‌جمهوری آلمان دخترهای سه قلوی رَپر خارجی‌تبار را به فرزندخواندگی پذیرفت

triplets_072222.jpgرادیو بین المللی فرانسه - فرانک والتر اشتاین مایر رئیس جمهوری آلمان دخترهای سه قلوی بوشیدو خواننده جنجالی رپ خارجی تبار آلمان را به فرزندخواندگی افتخاری پذیرفت. نام پدر سه قلوها هنگامی که در سال ۱٩۷٨ در شهر بن آلمان به دنیا آمد "انیس محمد یوسف فرچیچی" بود، اما اکنون در آلمان بوشیدو و "سونی بلاک" نامیده می شود.

فرزندخوانده های رئیس جمهور آلمان نامیا، لئونورا و آمایا نام دارند. این سه دختر روز ۲۱ نوامبر سال ۲٠۲۱ به دنیا آمدند. با تولد آن ها بوشیدو صاحب هفت و همسرش آنا ماریا فرچیچی صاحب هشت فرزند شدند.

به موجب مقررات کاخ ریاست جمهوری آلمان، رئیس جمهور حق دارد آخرین فرزند هر خانواده ای را که دارای هفت فرزند باشد به فرزندخواندگی افتخاری بپذیرد. این امر فرزندخوانده ها را به امتیازاتی می رساند که تاکنون جزئیات آن به آگاهی افکار عمومی نرسیده است. در نخستین قدم، رئیس جمهور ۵٠٠ یورو به عنوان هدیه برای خانواده فرستاد که بوشیدو آن را به عنوان کمک مالی در اختیار یک موسسه نگهداری از کودکان فقیر قرار داد.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو بین المللی فرانسه

حاصل سه گانه یک بارداری سخت

بوشیدو و همسرش در سال ۲٠۱۲ با یکدیگر ازدواج کرده اند. آنا ماریا فرچیچی هنگامی که سه قلوها را در جنین داشت، دوران بارداری بسیار سختی را سپری کرد. او سرانجام هم مجبور شد نوزادان را با عمل سزارین به دنیا بیاورد.

روزی که سرانجام سه قلوها در بیمارستان شاریته برلین چشم بر جهان گشودند، بوشیدو در اینستاگرام نوشت: "امروز سرانجام به لحظه موعود رسیدیم. همسرم در ساعت ۱۲ و ۳۳، ۱۲ و ۳۴ و ۱۲ و ۳۵ دقیقه سه دختر به دنیا آورد". او عکسی از خود و همسرش را هم منتشر کرد که آنا ماریا را زیر یک کلاهک آبی با لباس بیمارستان نشان می داد.

بوشیدو بر پیام اینستاگرامی خود افزود: "من بسیار هیجان زده ام و امروز در می یابم که خانواده مهم ترین چیز در زندگی ما است".

سه قلوهای رپر آلمانی که حالا فرزندخواندگان افتخاری رئیس جمهور محسوب می‌شوند، از سوی شهرداری ناحیه اشتگلیتس برلین به رئیس جمهور معرفی شدند، زیرا از دید آنها، بوشیدو که در سال های گذشته بارها از سوی باندهای مافیائی تهدید به مرگ شده و به همین دلیل شایعات زیادی پیرامون او وجود داشت، از زمان تولد سه قلوها زندگی آرام و دور از جنجالی پیش گرفته و به یکی از پشتیبانان مالی موسسه های نگهداری و آموزش کودکان تبدیل شده است.

البته هنوز هم او با اتهاماتی از جمله پولشوئی روبرو است و رسانه های آلمانی نوشته اند که او با هدف پولشوئی ویلای خود را فروخته است.

اما به رغم همه این شایعات، بوشیدو در میان جوانان آلمانی و به ویژه خارجی تباران طرفداران زیادی دارد. سبک او شبیه به سبک خوانندگان گتوهای آمریکا است که همواره با انتقاد نسبت به نابسامانی های اجتماعی همراه است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy