Sunday, Jul 24, 2022

صفحه نخست » اولین عکس از عاملان قتل مجید عبدالباقی / آنها اجیر شده بودند

عاملان قتل مجید عبدالباقی اجیر شده بودند و یکی از آنها دستور گرفته بود تا نقشه قتل را عملی کند.

به گزارش اختصاصی رکنا، روز گذشته مجید عبدالباقی برادر مالک متروپل آبادان در سناریوی هولناکی در پارکینگ خانه اش به قتل رسید.

2222.jpgخیلی زود ماجرای قتل مجید عبدالباقی توسط سرنشینان خودروی ساینا سفید رنگ در منطقه امیری به پلیس مخابره شد و قربانی این تیراندازی مرگبار به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان بی نتیجه ماند و با مرگ مجید عبدالباقی تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی آبادان به صورت ویژه برای ردیابی عاملان این قتل وارد عمل شدند.

کارآگاهان خیلی زود با اقدامات اطلاعاتی 5 نفر از عاملان قتل مجید عبدالباقی که از طراحان و عاملان این جنایت بودند شناسایی شدند و در عملیاتی غافلگیرانه 5 متهم دستگیر شدند و اسلحه کلاشینکف و کلت کمری که صحنه قتل از آن استفاده کردند کشف شد.

بررسی های نشان از آن دارد که عاملان قتل اجیر شده و دستور داشتند تا مجید عبدالباقی را به قتل برسانند که تحقیقات در خصوص جزییات بیشتر این پرونده و فاش شدن ابهامات ادامه دارد.

***

ایران وایر - مجید عبدالباقی، روز شنبه اول مرداد در مقابل مجتمع مسکونی هدف تیراندازی قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت وارده فوت کرد.

در عین حال، مهدی حاجیان، سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور، بدون ارایه توضیحی، انگیزه عاملان قتل برادر مالک ساختمان متروپل در آبادان را اختلافات شخصی اعلام کرده است.

مجید عبدالباقی بردار حسین عبدالباقی، مالک برج فروریخته متروپل و از مدیران هلدینگ عبدالباقی بود. حسین عبدالباقی متهم است که در ساخت برج متروپل «قوانین و اصول فنی» را رعایت نکرده بود.

bro.jpgدادستانی خوزستان بعد از فروریختن برج متروپل دستور بازداشت او را صادر کرده بود، اما کمی بعد اعلام شد که جسدی با اوراق هویت حسین عبدالباقی پیدا شده و هویت او «تایید» شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy