Sunday, Jul 24, 2022

صفحه نخست » دامن روسی، کار دست مدیر وزارت ارتباطات داد، برکناری ضربتی مهدی سالم

24-1.jpgعکس جنجالی وزیر به برکناری مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات ختم شد

رادیو فردا - در پی انتشار عکسی از پشت‌صحنه مصاحبه عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات ایران، در سفارت جمهوری اسلامی در روسیه، مسئول روابط عمومی این وزارتخانه روز یکشنبه دوم مرداد از کار برکنار شد.

مهدی سالم، مسئول برکنارشده روابط عمومی در توئیتر با اعلام این خبر نوشت مصطفی اشرف که مسئول حوزه ریاست وزارتخانه است، با حفظ سمت و با حکم وزیر ارتباطات، به‌عنوان سرپرست روابط عمومی منصوب شده است.

جنجال پیرامون این عکس روز جمعه ۳۱ خرداد شکل گرفت؛ وقتی که در عکس پشت‌صحنه این مصاحبه که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، یک زن روس بدون حجاب خارج از کادر اصلی دیده می‌شد.

انتشار این عکس‌ها به‌خصوص در فضای شکل‌گرفته علیه حکومت جمهوری اسلامی در زمینه حجاب اجباری و همچنین طرح موسوم به «صیانت» که به فیلترینگِ بیشتر مربوط می‌شود، موج گسترده‌ای از واکنش‌های هجوآمیز و طعنه‌آمیز را در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی در پی داشت.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

هم‌زمان با سفر عیسی زارع‌پور به روسیه، موتور جست‌وجوی روسی یاندکس در ایران رفع فیلتر شد. این در حالی است که از ۲۱ تیرماه، دسترسی کاربران اینترنت به دو موتور جست‌وجوی پرکاربرد بینگ و گوگل در ایران محدود شده و در حالت «قفل کودک» قرار گرفته است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy