Saturday, Aug 13, 2022

صفحه نخست » اگر راست می گویید عطاءالله مهاجرانی را به ایران بازگردانید؛ ف. م. سخن

0F6AA1AC-B6F3-4308-AFEE-92AE05A2D6A4.jpegاولین نشانه برای نشان دادن اراده غربی ها برای مبارزه جدی با ترور اهل قلم مخالف حکومت اسلامی و اندیشه های او، بیرون کردن عطاءالله مهاجرانی و بازگرداندن اش به ایران است!

در فیس بوک، شما اگر جرات دارید، یک کلمه از مبارزه با آدمکشان حکومت اسلامی بنویسید، بلافاصله صفحه ی شما را می بندند!

از طرف دیگر شما اگر جرات دارید، عکس قاسم سلیمانی را بالای مطلبی که در نقد خباثت های او نوشته اید، دقت کنید در نقد خباثت های او و نشان دادن چهره ی کریه آدمکش او نوشته اید، بگذارید، باز فیس بوک بدون توجه به مطلب و صرفا به خاطر تروریست بودن قاسم سلیمانی صفحه تان را می بندد!

این اتفاق چند بار برای خودِ من افتاده است که بالای مطلبی که «علیه» قاسم سلیمانی نوشته ام، عکس او را گذاشته ام و صفحه ام برای مدتی بسته شده است. تهدید هم می کنند که اگر این اتفاق مجددا بیفتد صفحه تان برای همیشه بسته می شود.

بعد از زدن نویسنده ی شجاع، سلمان رشدی با چاقو من حتی برای گذاشتن عکس صفحه ی اول تروریست چاقو زن که در آن عکس خمینی و خامنه ای گذاشته شده، تردید دارم چون امکان می دهم باز هم صفحه ام بسته شود!

آن وقت، کسی که وزیر «ارشاد» (یعنی راه نشان دادن)ِ حکومت نکبت بوده و پایه گذار فتوای خمینی علیه سلمان رشدی بوده و زمینه های صدور فتوا را برای خمینی آماده کرده، راست راست در لندن راه می رود و در انگلستان پناهنده است!

1052994A-D548-4069-8D4E-B0C9E81FF40D.jpeg

اگر مارک زاکر برگ، کاره ای در انگلستان بود، تا الان صد مرتبه مهاجرانی را به کشور مورد علاقه اش جمهوری اسلامی باز گردانده بود و اجازه نمی داد او در انگلستان دقیقه ای باقی بماند!

انگلستان و تمام کشورهای غربی که بعد از لجاجت حکومت اسلامی مبنی بر همیشگی و ابدی بودن فتوا ی خمینی سفرای شان را از ایران فراخواندند و عملیات نمایشی چندی انجام دادند، اگر راست می گویند، این نظریه پرداز حکومت آخوندها و یکی از عوامل اصلی صدور فتوا توسط خمینی را از انگلستان بیرون کنند و او را به جمهوری اسلامی محبوب اش که همیشه به حمایت از آن در «بی بی سی فارسی» سخن می گوید و نوارهای اش هم همگی موجود است باز گردانند تا ما مطمئن شویم، دولت های ضد تروریسم غربی، واقعا ضد تروریسم هستند، و دقیقه ای اجازه ی سکونت به تروریست ها در خاک کشورهای شان نمی دهند.

گام اول را که برداشتند در مورد گام های بعدی سخن خواهیم گفت...



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy