Friday, Aug 26, 2022

صفحه نخست » کشته شدن دو عضو بسیج و سپاه فجر شیراز در عملیات امنیتی

amniati_082522.jpgپدر یکی از کشته‌شدگان: پسرم مُزد نوکری اهل بیت را گرفت

کیهان لندن - خبرگزاری صداوسیما جمهوری اسلامی سوم شهریور گزارش داد یک عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (سپاه فجر شیراز) و یک عضو بسیج در حین انجام مأموریت به علّت سانحه کشته شدند.

در این خبر اشاره‌ای به نوع «سانحه» نشده اما گفته شد اول شهریور اتفاق افتاده است. مراسم تشییع جنازه آنها نیز سوم شهریور در حرم شاهچراغ شیراز برگزار شد. خبرگزاری ایسنا گزارش داده آنها بامداد دوم شهریور دچار سانحه شدند.

محمد اسلامی ۲۱ ساله عضو «سپاه فجر» و محمد سجادی‌زاده ۱۷ ساله عضو سازمان بسیج هستند که گفته شد «شهید امنیت» هستند. خبرگزاری صداوسیمای جمهوری اسلامی تأکید کرده که محمد اسلامی «تازه‌داماد» بود!

حسین اسلامی پدر محمد اسلامی به صداوسیمای حکومت گفته فرزندش از وقتی چشم باز کرد در هیأت و کار مذهبی و جهادی بود و خدا مُزد نوکری او در خانه اهل بیت را داد!

پدر محمد سجادی‌زاده‌ نیز می‌گوید راضی هستم که او به آرزویش رسید.

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

طبق گزارش خبرگزاری ایرنا حسین اسلامی مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان فارس است و پسر پاسدارش به همراه نوجوان بسیجی «هنگام عملیات امنیتی در شیراز» کشته شدند.

در ماه‌های اخیر پس از ترور حسن صیادخدایی از افسران بلندپایه «سپاه قدس» در تهران دست‌کم شش افسر سپاه با رسته‌های هوافضا و تخصص موشکی بطور مشکوک از بین رفتند. برخی منابع اسرائیل را عامل کشته شدن آنها دانسته‌اند و برخی دیگر از حذف درون‌سازمانی صحبت می‌کنند.

گفته می‌شود این دو جوان کارشان گشت‌ زدن در گردشگاه‌ها و پارک‌های شیراز و پاییدن و خبرچینی و ایجاد مزاحمت برای مردم بود که سوار بر موتورسیکلت تصادف کرده و کشته شدند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy