Saturday, Aug 27, 2022

صفحه نخست » مُنشی تروریست ها و بررسی مرکز ضد تروریسم بریتانیا، عرفان قانعی فرد

erf_082722.jpgعرفان قانعی فرد ( تحلیلگر خاورمیانه در مرکز ضد تروریسم واشنگتن)

در این چند روز،همکارانم مرکز ملی ضد تروریسم لندن (National Counter Terrorism Security Office) با پرونده ای شگفت روبرو شده اند. که از تحلیلگران آشنا به زبان فارسی در فرانسه ، بلژیک ، ایرلند ، نروژ و آمریکا هم کمک گرفته اند. و همین روزها، جلسه اداری در مرکز لندن برگزار می شود که بعدها درباره اش خواهم نوشت.

مرکز ملی ضدتروریسم بریتانیا بر روی یک منَشی و قلم به دست ساختار ولایت فقیه اما مشهور به وزیرک سابق در دستگاه خلافت اسلامی تمرکز کرده است. عطاالله مهاجرانی، در گوشه ای از لندن زندگی می‌کند، اما علاوه بر «تشویق به تروریسم» و «توسعه افکار تروریستی» ، مداح تروریسم اسلامی (ISLAMIC TERRORISM) هم بوده است . گرچه قبلا هم وقتی به آمریکا سفر کرد، "وزارت امنیت داخلی آمریکا (DHS)، قصد ابطال ویزای ورود او را داشت و مهاجرانی با بی ادبی با پلیس مرزی رفتار کرد و آنها هم او را به دقت بازرسی کردند."

هرچند در تلویزیون اصلاح طلب ها در لندن، لیست سیاه مهمانان وجود دارد و جز به کمک پارتی بازی و باند بازی قهوه خانه ای ، هر کسی به تریبون دست نمی یابد. برای همین، همیشه چهره های تکراری حضور دارند تا خلایق آنها را بارها و بارها ببینند. یکی از معاونان سابق مهاجرانی، مدیر آن است و روابط خاصی با این جناح حکومتی داشته و دارد. [ اصغر رمضانپور - که بعد از مهاجرانی، در دوره وزارت احمد مسجدجامعی (۲۵ دی ۱۳۷۹ - ۲ شهریور ۱۳۸۴) هم معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی بود، و هم ریاست نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را بر عهده داشت. دورانی که علی یونسی، وزارت اطلاعات را بر عهده داشت و تولیدات فرهنگی بدون نظارت واجا، مطلقا توزیع نمی شد و در دوران همین شخص، چه نویسندگان و مترجمانی که ممنوع القلم و سانسور شدند. ] و حالا افکار عمومی، اگر دوست دارند شایعه خنده دار تعلق این رسانه را به عربستان، باور کنند، ربطی به راقم این سطور ندارد. اما این تلویزیون، ادامه همان تلویزیونی است که قرار بود کروبی در دبی افتتاح کند! [ به نقل از یک مقام امنیتی در ریاض]

اما اگر تریبونی دست می یافت، باید با صدای بلند رفتار منشی تروریست های اسلامی را باز گفت. گرچه قبلا درباره اش در گویا نوشته ام (امام تروریست ها؛ جان بیدار سلمان رُشدی ) . بهرحال، می توان 12 نکته در کارنامه یک سال اخیر مهاجرانی اشاره کرد.

۱. دفاع متعصبانه از عملکرد و کارنامه یک تروریست اسلامی به نام قاسم سلیمانی (Qasem Soleimani)

۲.تمجید از یک تروریست اسلامی به نام حسن نصرالله (Hassan Nasrallah) که رهبری حزب الله (Hezbollah ) را بر عهده دارد. حتی مهاجرانی حاضر شد که رسوایی جعل عکس فیروز (Nouhad Wadie' Haddad/ Fairuz) را انجام دهد. البته فلسطینی‌ها را در سال۱۳۸۰ نوشته بود.

۳.از هادی مطر (Hadi Matar) تروریست حمله ور به سلمان رشدی (Sir Ahmed Salman Rushdie) حمایت کرد.

۴.در اواخر قتل های زنجیره ای دگراندیشان در ایران (از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۷) در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی (۱۲ مرداد ۱۳۷۶ - ۱۲ مرداد ۱۳۸۴)، در دفتر روزنامه اطلاعات با سعید امامی دیدار کرد ( بعدها رسانه های اصولگرا آن را افشا کردند. )

۵.هرگز برای قاتلین نویسندگانی مانند احمد میرعلایی، احمد تفضلی، پرویز دوانی، علی اکبر سعیدی سیرجانی و.... سخنی نگفت. و در دوران وزارت او (۲۹ مرداد ۱۳۷۶ - ۲۴ آذر ۱۳۷۹) این قتل ها رخ داده.

۶. برای فعالیت های تروریسم اسلامی و تخریب گری دستگاه تروریستی سپاه پاسداران و سپاه قدس (Quds Force) و فرماندهان اوباش آن، ابراز شوق می کند.

۷. با بی شرمی از بلوای ۱۳۵۷ و همان زمستان بی بهار که یک مُلای شیعه به نام خمینی به قدرت رسید ، یاد می کند. خمینی همان کسی است که مُدرس به وی گفته هم دُزد جاده ای هستی و هم آدمکش ! [مُدرس به خُمینی گفته: هم دُزدی هم آدمکُش

سخنرانی خمینی در جمع دانشجویان دانشگاه تهران / زمان: ۲۳ خرداد ۱۳۵۸ / مکان:قم/ منبع ارجاع:جلد ۸ صحیفه خمینی، از صفحه ۱۳۴ به بعد] و بطور اغراق آمیز و نوکر مآبانه هم از علی خامنه ای و استبداد دینی او تمجید می کند.

۸. برای برنامه های موشک پرانی و بمب اتمی رژیم، دست مریزاد می گوید.

۹. از تروریستی به نام انیس نقاش (Anis al-Naqqash)، ذکر خیر می کند. همان کهنه تروریست جنبش فتح که خواست شاپور بختیار را ترور کند.

۱۰. در سانسور کده بی بی سی فارسی [BBC Persian ] همیشه تریبون داشته و مخالفان رژیم جور و جهل و جنون مُلایان را، دلقک و منحوس نامیده است.

۱۱. برای ابراهیم رئیسی، شمشیر زن تروریست اسلامی، در روز تحلیف، کتاب به هدیه فرستاد.

۱۲. در تمام نوشته ها و سخنانش، همواره مروج خرافات و موهومات شیعه گری بوده است. حتی در توییتی ، دراویش گنابادی را داعشی خواند. (۳۰ بهمن ۱۳۹۶)

۱۳. بخاطر دشمنی و کینه نسبت به آمریکا، در توئیتی از تروریست های طالبان، دفاع کرد ( ۱۵ اوت ۲۰۲۱) .

و.....

قبلا هم مهاجرانی معاون امور حقوقی و مجلس رئیس‌جمهور ایران (۳۰ مرداد ۱۳۶۸ - ۲۹ مرداد ۱۳۷۶) و معاون امور حقوقی و مجلس نخست‌وزیر ایران (آبان ۱۳۶۴ - ۲۵ مرداد ۱۳۶۸) بوده است. آیا یک عقل سلیم، می تواند بپذیرد که وی از عملیات تروریستی واجا (MOIS) و سپاه (IRGC) بی اطلاع بوده ؟ البته ، پول تحصیل فرزند دکل دزد را هم از عربستان گرفت و از بی بی سی فارسی وعده داد که بزودی درباره آن سخن می گوید و هرگز هم چیزی نگفت (بی‌بی‌سی فارسی. ۲۱ ژوئن ۲۰۱۵). بماند که فرزند وی با علی جنتی ، وزیر تروریست ارشاد اسلامی در کابینه حسن روحانی، روابطی حسنه دارد. [که خودش در خاطراتش می گوید دوره تروریستی و بمب گذاری در لبنان و نزد تروریست های فلسیطنی دیده است.]

آن وقت برای همکارانم در مرکز ضد تروریسم لندن، توجه به این نکات در همین یک سال اخیر، کافی است که وی را به دادگاه بریتانیا بفرستند. همه می دانند که خمینی، سواد مطالعه کتاب آیات شیطانی (The Satanic Verses) نوشته سلمان رشدی را نداشته،بلکه مهاجرانی مطالبی پر از عقده و فتنه و کینه در مورد او نوشت که عاقبت روح‌الله خمینی فتوای اعدام رشدی را صادر کند. یعنی دین اسلام، مدافعانی بهتر از دو تروریست به نام خمینی و مهاجرانی ندارد؟ مهاجرانی همین نوشته ها را در کتابی به نام نقد توطئه آیات شیطانی منتشر کرد. مرکز ضد تروریسم لندن، حتما مطالب روزنامه لس آنجلس تایمز (Los Angeles Times)، را هم دیده است که عینا این مطالب افشا شده است (۱۹۹۷-۰۸-۱۳). کسی هم نپرسید که "هتک بنیاد آئین اسلام" را رشدی انجام داده یا متجاوز به مهسا یوسفی دلدار؟ که پلیس تهران، کفش های متجاوز مدافع اسلام را از جلوی در آپارتمان برداشتند و جناب وزیرک، صبح با دم پایی به اداره رفت تا به نماز بایستد! [ خاطرات پلیس سابق آگاهی تهران ؛ نشر یافته در نروژ]

اما اگر، پرونده تحلیلی وی به دادگاه ارسال نشود، قطعا مایه ننگ دمکراسی انگلستان خواهد بود.

https://www.gov.uk/government/organisations/national-counter-terrorism-security-office



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy