Wednesday, Sep 7, 2022

صفحه نخست » کارلوس کیروش دوباره سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد

qr_090722.jpgصدای آمریکا - کارلوس کیروش سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران به طور رسمی دوباره عهده‌دار این سمت شد و هدایت تیم ملی را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را بر عهده گرفت.

این مربی فوتبال اهل پرتغال که بیش از هفت سال، از فروردین ۱۳۹۰ تا بهمن ۱۳۹۷، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود و این تیم با او دو بار صعود به جام جهانی را تجربه کرد، اکنون دوباره جانشین دراگان اسکوچیچ کروات تبار شد.

محمد جماعت، مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران روز چهارشنبه ۱۶ شهریور در توییتی نوشت: «با تصویب هیئت رئیسه، کارلوس کیروش به عنوان سرمربی جدید انتخاب شده است.»

او ابراز امیدواری کرد که بازی‌های تیم ملی مثل دو جام جهانی پیشین با سرمربی‌گری کیروش موجب خشنودی و افتخار باشد.

tweet.pngدر تیر ماه سال جاری پس از اظهارات رهبر جمهوری اسلامی درباره برتری مربیان ایرانی در تیم ملی، اعلام شد که علی خامنه‌ای استفاده از سرمربی ایرانی برای تیم ملی در جام جهانی را خواستار شده است. این اعلام نظر به موضوعی برای چانه‌زنی بدل شد اما سرانجام با «کسب اطلاع» از دفتر خامنه‌ای، نهایتا اعلام شد که او در این ارتباط نظری ندارد.

بعد از اعلام این نظر بود که احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که هیئت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته دراگان اسکوچیچ تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تیم ملی ایران بماند.

اما این وعده محقق نشد و اکنون کارلوس کیروش جانشین اسکوچیچ شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy