Monday, Sep 19, 2022

صفحه نخست » سکته قلبی نبود، نامه سرگشاده رئیس سازمان نظام پزشکی بندرعباس به رئیس سازمان نظام پزشکی ایران

drBA_banner.jpgایران وایر - حسین کرم‌پور، رئیس سازمان نظام پزشکی بندرعباس در نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان نظام پزشکی ایران با رد ادعای سکته قلبی مهسا امینی نوشته است که خونریزی از گوش و کبودی زیر چشم با این ادعا سازگاری ندارد.

آقای کرم‌پور در این نامه از سازمان نظام پزشکی ایران خواسته تا این نهاد با «شجاعت و صداقت» علت واقعی جان باختن مهسا امینی را اعلام کند.

در این نامه که اصالت آن را با سازمان نظام پزشکی تائید کرده، نوشته شده است «خونریزی از گوش و کبودی زیر چشم‌های بانو مهسا امینی با دلایل ارائه‌شده از سوی برخی نهادها که علت را سکته قلبی اعلام کردند هم‌خوانی ندارد.»

حسین کرم‌پور در این نامه نوشته است که «بیشتر علائمی که در عکس‌های زمان بستری این بانو در بیمارستان منتشر شده با علائم مرتبط با ضربه به سر و خونریزی ناشی از آن هم‌خوانی دارد.»

آقای کرم‌پور خطاب به محمد رئیس‌زاده، رئیس سازمان پزشکی قانونی ایران درخواست کرده است که «در کمال صداقت و شجاعت در شفاف‌سازی و نمایان‌کردن حقیقت گام بردارید. مردم ما زمانی ما را از خود خواهند دانست که در حد توانمان در کنارشان بایستیم.»

امروز همچنین شبکه ایران اینترنشنال تصاویری را از اسکن مغز مهسا امینی منتشر کرده است که نشانگر شکستگی جمجمه در سمت راست سر او در اثر عوارض ناشی از ضربه مستقیم به جمجمه است.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

این تصاویرهمچنان نشانگر وجود ترشحات و خون در ریه اوست. به گفته پزشکان، تجمع مایعات در ریه، ناشی از ورود به کما در پی ضربه سنگین به سر اوست.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy