Saturday, Oct 8, 2022

صفحه نخست » انگار این موضوع به فکر اسراییل جنایتکار نرسیده است!؛ ف. م. سخن

C10F125A-24BA-425C-9E6E-9E4ACF998A51.pngیادم نیست کدام امام جمعه ی تبریز بود که در خطبه های نماز جمعه اش گفت حالا چند کلمه هم فارسی حرف بزنم که ریگان هم بفهمد چه می گویم!

اسراییلی ها هم چون خوشبختانه عبری حرف می زنند احتمالا متوجه این نوشته ی من نمی شوند لذا با خیال آسوده از این که کار ی ضد ایرانی نمی کنم این چند کلمه را به شرط آن که آقای منشه امیر آن ها را برای مُساد ترجمه نکند می نویسم!

والله من در این چند روز در مورد مُردن و نمُردن سد علی خیلی فکر کردم. چند روزی به خودم گفتم کاش زنده بماند تا مردم داغ دیده بگیرند خدمت اش برسند.

چند روزی هم آرزوی مرگ اش را کردم.

امروز شانزدهم مهر که تظاهرات مردم علیه حکومت نکبت را دیدم و دیدم چقدر همه در عین شجاعت، از این که کار را به نتیجه نمی توانند برسانند مستاصل شده اند، باز به خودم گفتم از زنده ماندن خامنه ای و به کار عملگی گرفتن او در کویر لوت بگذر و از خداوند عالمیان بخواه تا او را هر جور می تواند از سر راه مردم ایران بردارد شاید با به درک واصل شدن او گره ی نظام نکبت از تاریخ کشورمان گشوده شود و مردم و بخصوص جوان ها به آزادی یی که دنبال اش هستند دست پیدا کنند.

بعد یاد ابعاد کیهان و سیزده میلیارد و هشتصد میلیون سال نوری مسافت ما تا آن سوی آسمان افتادم گفتم خداوند عالمیان سخت است میان این همه کهکشان، تو را ببیند و دعا و استغاثه ی تو را بشنود لذا همینجور که تفکر می ورزیدم یاد اسراییل جنایتکار و سازمان مُسادش افتادم که می دانم از رگ گردن هم به سد علی نزدیک تر است و به خودم گفتم به جای خدا، دست به دامن عزیزان مُساد شوم و خدمت ایشان عرض کنم که ما چیز زیادی از سربازان گمنام شما نمی خواهیم و کار پیچیده ای هم از شما انتظار نداریم انجام دهید فقط یکی از آن قرص های خوشگل را در غذا یا نوشیدنی آقا حل کنید و مردم ایران را از اسارت آخوندهای بدتر از بخت النصر و هیتلر نجات دهید.

مگر نه این که جناب کوروش کبیر، دو سه هزار سال پیش، شما ها را از اسارت و بردگی بخت النصرِ فلان فلان شده در بابِل نجات داد و شما ها را بعد از آزادی با عزت و احترام به بیت المقدس فرستاد و دارایی هایی را هم که به غنیمت گرفته بود خدمت شما برگرداند تا بروید زندگی آزاد تان را بکنید و به جان او دعا کنید؟

حالا ایراد دارد من از شما بخواهم که یک کار کوچولو، نسبت به کارهای بزرگی مثل ترکاندن نیروگاه نطنز و زدن دانشمندان هسته ای و غیره برای ما ایرانیان انجام دهید و در آینده هم که یک حکومت درست حسابی سرِ کار بیاید کیف اش را ببرید؟

به هر حال این هم جزو آرزوهای دست نیافتنی من است که گفتم همینجوری اینجا آن را بنویسم فردا نگویند اِ چرا از ما کمک نگرفتی، ما که همه جوره آماده ی جبران محبت های حضرت کوروش بودیم! :)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy