Saturday, Oct 8, 2022

صفحه نخست » مدافع تیم ملی فوتبال ایران: ترانه زیبای «برای» را شنیدم و توصیه‌ می‌کنم مسئولان هم بشنوند

01_shoja.jpgایران اینترنشنال - مدافع تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه الاهلی قطر در یک استوری اینستاگرامی نوشت: عکس‌ها، خبرها و ویدئوها را می‌بینم و غصه همه وجودم را پُر کرده. برای مردم کشور عزیزم ایران. برای خواهرها و برادرهایم که خواسته زیادی ندارند؛ زندگی معمولی و نرمال می‌خواهند.

شجاع خلیل‌زاده در ادامه نوشت: این مردم نازنین، این دختر و پسرهای شریف می‌خواهند صدایشان شنیده شود. آنها لایق بهترین‌ها هستند چون با همه مشکلات ساختند و در این کشور ماندند. نماینده‌های مجلس کجا هستند؟ همان‌ها که برای یک رای از همین جوان‌ها هرکاری می‌کردند و امروز که باید «صدای مردم» باشند، پشت هجمه‌ها پنهان شدند و صدایی از آنها درنمی‌آید. دولت چرا توجهی به این صداها ندارد؟ اجازه بدهیم دانشجو و دانش‌آموز حرف‌شان را بزنند و آزادانه گفت‌وگو کنند. برخورد با این قشر، آینده کشور را به خطر می‌اندازد. این نسل هم خوب بلد است حرف بزند و هم خوب بلد است از خودش دفاع کند. اگر آستانه تحمل‌مان را بالا ببریم و پای گفت‌وگو با این جوانان رشید بنشینیم و خواسته‌هایشان را برآورده کنیم، مطمئن باشید کشور را بیمه می‌کنید، ایران را سربلند می‌کنید. زخم روی دردهای آنها نپاشیم و مرحم زخم‌هایشان باشیم.

او در پایان نوشت: من هم ترانه زیبای «برای» را شنیدم و توصیه‌ام این است مسئولان‌مان هم بشنوند. این صدا، هم خواهان آزادی است و هم خواهان حفظ محیط زیست، هم خواهان عدالت است و هم خواهان احترام. همان‌ها که دولت و نماینده‌های مجلس باید بگویند و بنویسند؛ اما متاسفانه صدایی از آن‌ها شنیده نمی‌شود. به #ایران فکر کنیم. همه ما فقط همین #وطن را داریم.

01_khalilzadeh.jpg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy