Wednesday, Oct 12, 2022

صفحه نخست » پیام جدید جنجالی و بدون حجاب فاطمه معتمدآریا + خبر تکمیلی:

mural_banner.jpgمن زن ِ سرزمین قاتلان نیستم

ایران وایر - «فاطمه معتمدآریا»، بازیگر برجسته سینمای ایران با انتشار یک ویدیوی بدون حجاب به حضور تصویرش در دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر واکنش نشان داد و گفت «من مادر سارینا و مهسا هستم نه زن در سرزمین قاتلان»

نصب دیوارنگاره‌ای در میدان ولی‌عصر تهران که عکس ده‌ها تن از مشاهیر زن ایران - پیش و پس از انقلاب ۵۷ - در عرصه‌های مختلف ادبی، هنری و ورزشی، در آن گنجانده شده است، جنجال‌برانگیز شد.

بامداد امروز ۲۱ مهرماه دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر رونمایی شد که با چیدمان عکس‌های از زنان شناخته‌شده و اغلب شاخص و افتخارآفرین ایران معاصر طراحی شده است. در این دیوار نگاره جدید که در ضلع شمال غربی میدان ولیعصر تهران نصب شده، از چهره‌های هنرمندان زن هم استفاده شده که از میان آن‌ها می‌توان به «هما روستا»، «سیمین دانشور»، «پروین اعتصامی»، «ایران درودی»، «نرگس آبیار»، «مریلا زاری»، «پروانه معصومی» و «فاطمه معتمدآریا» اشاره کرد.

خبر تکمیلی:

معتمد‌اریا که پیش از این هم در مراسم تشییع پیکر امین تارخ جملاتی اعتراضی به زبان آورده بود صبح امروز با انتشار ویدئویی در فضای مجازی به حضور تصویرش در یوارنگاره میدان ولیعصر واکنش نشان داد.

معتمدآریا اول با نتشار یک استوری در حساب کاربری خود در اینستاگرام، نوشت: «عکس من را از دیوار میدان ولیعصر پایین بیاورید» و بعد با انتشار ویدئو کوتاه که در آن بدون حجاب است، گفت: « در سرزمینی که در میادینش بچه‌های جوان، دختران کوچک و جوانان آزادی‌خواه را می‌کشند، زن به حساب نمی‌آیم. من مادر مهسام، من مادر سارینام، من مادر تمام بچه‌هایی هستم که در این سرزمین کشته شدند. من مادر همه سرزمین ایران هستم نه زن سرزمین قاتلان.»

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

در ویدئویی که معتمدآریا منتشر کرده سوار بر ماشین در حال دور زدن در میدان ولیعصر است. در انتهای ویدئو در پس‌زمینه دیوارنگاره میدان ولیعصر دیده می‌شود.

62401191.jpg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy